luni, 15 decembrie 2014

Amintiri din arbitraj cu... Gheorghe Biziniche (X)

Continui seria amintirilor din arbitraj cu Gheorghe Biziniche cu un episod hazliu petrecut în 1996 la turneul internaţional de juniori de la Dallas. Celelate episoade ale amintirilor le găsiţi aici.
În avion spre America, alături de Şeicaru şi Socaciu
"1996, anul în care am fost invitat la turneul mondial de juniori  DALLAS CUP XVII, are nişte amintiri deosebite pentru mine.
Plecăm cu o cursă de linie TAROM (nu mai trebuie să întrebaţi cu cine: Constantin Gheorghe - Suceava şi bunul meu prieten de familie - Silviu Veronel Ioan, din Galati) Bucureşti -New York, cu Airbusul Moldova (mai aveam două, după ce Muntenia căzuse la Baloteşti). În avion, distracţie mare alături de Victor Socaciu şi Vasile Şeicaru. 
Ajunşi la New York, ne plimbăm puţin şi ne continuăm drumul cu Greyhound, timp de vreo 22 de ore până în Dallas.
"I am Bizi" (very busy)!
Costică-Suceava avea o familie cunoscută aici, am fost în vizită la ei (înainte am făcut nişte cumpărături serioase pentru masă, să nu deranjăm oamenii), după care ne-am prezentat la sediul competiţiei.
După ce am fost înregistraţi, am fost luati în primire de două familii (unde aveam să fim cazaţi), eu cu Costică la o familie şi Silviu la o alta. Aceste familii, intitulate ''prietenii primăriei", sprijineau primăria în acţiuni şi drept recompensă erau scutiţi de unele taxe locale şi mai făceau şi ceva lucrări pentru primărie (pe firmă), fără să comenteze nimeni.
Am locuit excelent, masă, casă, transport gratuit asigurat de ei. Ca să vă imaginaţi cum arăta, proprietarul (John Mc'Connel) era arhitect. Scoţian la origine, face parte dintr-o familie emigrată în jurul anilor 1900 în America. Soţia lui, Jackie Mc'Connel, o femeie extrem de manierată.
Ajunşi la ei acasa, eram toţi trei (Silviu urma să fie luat de cealaltă familie de aici), mă prezint:" I am Bizi".
Începe competiţia şi primele două zile nu am avut nici un meci de oficiat. La un moment dat, aflat în vizită, Silviu se întreba discutând cu doamna Jackie de ce nu am şi eu meci. Foarte senină, doamna răspunde că am spus la prezentare că sunt ocupat(busy)!
Distracţie mare, explicându-i că aceasta este prescurtarea numelei meu. Ne-am distrat copios!
De a doua zi am avut şi câte trei meciuri pe zi, în final fiind delegat alături de Ernesto Filippi (un arbitru uruguayan de origine italiană, prezent la CM din America '94) şi Ioan Silviu să arbitrăm finala feminină a competiţiei".
La finala sus-menţionată, alături de Ernesto Filippi şi Silviu Ioan
 După finală, alături de Silviu Ioan, cu medaliile acordate arbitrilor care au oficiat la finale
Pe o motocicletă a Poliţiei Americane!
Alături de Brian Hall, arbitru FIFA din Statele Unite
La festivitatea de închidere, cei trei arbitri români premiaţi de primarul oraşului Dallas
La petrecerea arbitrilor, la un bar mexican

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu