sâmbătă, 13 decembrie 2014

Unde îşi petrec sărbătorile jucătorii Fortunei?

Intraţi în vacanţă, după un an la finalul căruia se află pe treapta a doua a podiului în eşalonul secund, la primul sezon în Liga a 2-a, jucătorii Fortunei Poiana Câmpina se pregătesc în aceste zile de sărbători. Aşa că am încercat să iau legătura cu aproape toţi jucătorii pentru a vedea unde petrece fiecare atât Crăciunului, cât şi noaptea de la trecerea dintre ani.
Şi iată ce a ieşit!
Sărbătoarea Crăciunului
Iustin Popescu: "Sunt deja în Germania, la Munchen, la familia fratelui meu şi voi petrece aici cel puţin Crăciunul".
Ervin Zsiga: "Crăciunul îl voi petrece acasă, la Satu Mare, alături de familie".
Andrei Antohi: "La Brăilă, în familie".
Bogdan Chipirliu: "În mod tradiţional, Crăciunul îl petrec acasă, în familie".
Valentin Munteanu: "Acasă, alături de familie".
Bogdan Năstase: "De Crăciun voi merge la munte".
Ionuţ Cioinac: "Acasă, în familie".
Mihai Stancu: "Crăciunul îl petrec acasă, alături de familie".
George Honciu: "Acasă, în familie".
Marian Marin: "De Crăciun voi sta acasă, în familie, mai ales că vine mama mea din Italia".
Bogdan Şandru: "Crăciunul îl petrec acasă, cu familia".
Georgian Damian: "De Crăciun petrec în familie, acasă".
Alexandru Birău: "Crăciunul îl petrec acasă, cu familia".
Alin Dobrosavlevici: "Acasă, cu familia".
Lucian Asanache: "Acasă, alături de familie şi de prieteni".
Revelionul
Iustin Popescu: "Dacă nu rămân la Munchen, în Germania, la familia fratelui mei, atunci cel mai probabil voi fi acasă, cu prietenii şi ceilalţi membri ai familiei mele".
Ervin Zsiga: "În Ungaria, împreună cu mai mulţi prieteni, într-o staţiune cu ape termale".
Andrei Antohi: "Cu prietenii, la Bucureşti".
Bogdan Chipirliu: "Încă nu am stabilit nimic pentru Revelion, dar cred că cel mai probabil nu voi pleca nicăieri, ci voi petrece acasă, alături de prietena mea şi de mai mulţi prieteni".
Valentin Munteanu: "Acasă, alături de familie".
Bpgdan Năstase: "Încă nu am stabilit nimic pentru revelion, dar probabil că rămân acasă, alături de mai mulţi prieteni".
Ionuţ Cioinac: "La Craiova, la un restaurant, alături de mai mulţi prieteni".
Mihai Stancu: "De Revelion voi merge la munte, la o cabană".
Marian Marin: "Încă nu am definitivat programul 100%, dar vrem să mergem la o cabană la munte".
George Honciu: "Acasă, în familie".
Bogdan Şandru: "De revelion am să merg cu prietena mea undeva în zona Braşovului".
Georgian Damian: "Voi merge la un restaurant din Bucureşti, cu prietenii".
Alexandru Birău: "Cel mai probbabil voi merge undeva în Timişoara, alături de mai mulţi prieteni".
Alin Dobrosavlevici: "Acasă, cu familia".
Lucian Asanache: "Acasă, împreună cu prietenii, cu familia".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu