sâmbătă, 14 februarie 2015

Pe 22 septembrie 2001, la numai 24 de ani, fiind născut pe 20 iulie 1977, Teodor Crăciunescu debuta în Liga I la meciul Sportul Studenţesc - Farul Constanţa 0-3. Avea o carieră promiţătoare în faţă, dar povara numelui - fiind fiul lui Ion Crăciunescu - avea să-i fie fatală. În cele din urmă, zilele trecute, deşi ar mai fi avut opt ani posibilitatea să arbitreze, Crăciunescu jr a anunţat CCA că a decis să se retragă din arbitraj.
Într-o declaraţie acordată Gazetei Sporturilor, Teodor Crăciunescu vorbeşte despre problemele medicale care îl împiedică să continue arbitrajul: "Am fost diagnosticat cu discopatie lombară, care mi-a deteriorat câteva discuri intervertebrale de la nivelul coloanei lombare". De asemenea, Teodor Crăciunescu mai punctează: "Nu pot să spun că am făcut o carieră în arbitraj pentru că n-am avut prea multe realizări, n-am arbitrat finale de Cupa României şi nici n-am ajuns la un Campionat European sau Mondial. Eu mai mult m-am jucat de-a arbitrajul, dacă pot să spun aşa".
Teodor Crăciunescu a  condus 97 de jocuri în primul eşalon de-a lungul a nu mai puţin de 12 sezoane. Ultimul meci condus în prima ligă a fost pe 6 decembrie 2013, Concordia Chiajna - Poli Timişoara 2-1. De asemenea, în mai multe rânduri a făcut parte ca arbitru de rezervă din brigăzi româneşti care au condus jocuri internaţionale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu