miercuri, 11 februarie 2015

Surpriză. Fortuna a rămas fără jucători la prima echipă, dar a decis să continue cu "satelitul" în campionatul judeţean!

După ce ieri v-am anunţat în premieră că toţi jucătorii clubului Fortuna şi-au reziliat contractele, astăzi, surpriză, preşedintele Hacic Garabet (foto) a anunţat că Fortuna va continua în mod cert cu "satelitul" în campionatul judeţean. În cadrul unei emisiuni la Sport Total FM, Garabet a declarat:
"La Fortuna au fost nişte întârzieri, în ultima perioadă, din motive subiective. Din lipsă de răbdare, unii au uitat că nişte oameni au contribuit decisiv în afirmarea lor din punct de vedere sportiv şi educaţional. Nu pot să înţeleg cum poţi să vi să faci atâtea presiuni prin mesaje, prin telefoane care au adus oamenii la exasperare. Am primit din partea Consiliului de Administraţie: Vă rog să reziliaţi contractele tuturor jucătorilor care au făcut cereri de reziliere!
Spre surprinderea mea totală, 100% au făcut hârtii de reziliere a contractelor. Mă întreb, unde se vor duce? Plaja asta de pseudofotbalişti e destul de plină. Măcar să vină cu o echipă. Decât să vină cu cererea aia de reziliere, mai bine să vină cu un contract, cu un acord de transfer de undeva. Sunt foarte surprins. Este o amărăciune destul de mare pentru mine, din punct de vedere sportiv. Am simţit o durere destul de mare din partea finanţatorului principal. Nu se aştepta să aibă un asemenea răspuns după eforturile deosebite. În toate regulamentele scrie clar că în a 89-a zi de neplată a drepturilor contractuale poţi să faci cerere ca să fi jucător liber, de ce trebuie să faci lucrul ăsta? Astăzi, colegii mei au stat şi au întocmit aproape 20 de contracte de reziliere, la cererea jucătorilor. Nu i-a forţat nimeni. E aceeaşi cerere tip, conţinutul este identic. Pentru a fi reomologaţi, avem de depus o documentaţie. Acum, nu-mi permit să avansez nimic. Dacă vreţi, eu pot să mă culc acum şi mă trezesc mâine dimineataţă fericit că s-au găsit investitorii actuali, finanţatorii actuali sau alte persoane care să vină să investească. Din experienţa mea vă spun că în 48 de ore am putea face o echipă cu care nu mi-ar fi ruşine, dacă luăm 2-3 jucători împrumut de la juniorii Petrolului şi alţi jucători aşa-şi-aşa, care nu au salarii exagerate. Dacă Slobozia, Timişoara, Reşiţa au fost subvenţionate aproape 90% de către autorităţile locale, aici a fost o contribuţie de 100% a unor oameni de afaceri. E o mare diferenţă. Suntem o echipă nou-promovată. Această promovare s-a făcut sportiv, nu cu bani, a durat aproape trei ani de zile. Am promovat pentru că s-a creat un grup omogen, care a avut o anumită stabilitate. Nu am fost ajutaţi, nu am avut jocuri trucate, nu am dat vina pe arbitri şi am ajuns pe locul doi. Dacă aveam un final de tur fără accidentari, poate eram mai aproape de Timişoara. În Liga 4, s-a hotărât să nu mai scoatem echipa din competiţie. Sunt nişte măsuri care vin după impactul de aseară", a puntat Garabet pentru Sport Total FM.

21 de comentarii:

  1. si cu echipa din liga a 2a cum ramane!? domnul neculai stiti cv mai concret??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu echipa din Liga a 2-a nu stie nimeni cum ramane. Acum, e cert, ca nu are nici un jucator legitimat!

      Ștergere
  2. Nici nu am putut să citesc declarația acestui "om" până la capăt. Spune numai minciuni. Ne mai și mirăm de ce fotbalul nostru se "scaldă" în mizerie.
    Vreau să specific din start că nu am nicio implicare în cadrul clubului Fortuna Poiana Câmpina. Sunt o persoană neutră care cunoaște foarte bine situația de acolo.
    Mai erau 4 zile până pe 15 februarie când se împlineau 3 luni de când jucătorii nu au mai fost plătiți. Faptul că jucătorii își depuneau memorii și deveneau liberi de contract, nu era nicio problemă. Problema era că Fortuna putea fi obligată de organele abilitate să le plătească jucătorilor restanțele. Pentru a evita acest lucru, toți jucătorii au fost chemați și puși să semneze pentru a deveni liberi de contract cu condiția să renunțe la toate restanțele financiare.
    Pentru a nu mai fi duși cu vorba și pentru a mai avea timp să își găsească echipe, toți au acceptat.
    De menționat că aceștia sunt duși cu vorba din pauza dintre tur și retur; de atunci se știa situația nu prea fericită a echipei. Problemele financiare (datorii la hoteluri și restaurante din Câmpina) au făcut ca și reluarea activității să întârzie cu o săptămână.
    Consider că nu mai are rost să vă dau alte detalii, ceea ce am spus e suficient.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc!!! numai la noi se putea intampla asa...echipe peste echipe desfintate cu nume in tara asta...cluburi in insolventa!!! s'a dua drq fotbalul in romania!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce nume reprezinta Fortuna????o echipa de fotbal a existat in Campina...si ea s-a numit FC Poiana Campina...echipa anilor 95-2005!!!!atat...restul e can can

      Ștergere
  6. Si echipele de copii si juniori ce fac?

    RăspundețiȘtergere
  7. mare mare pacat am reusit sa creez o echipa adevarata care putea creste dar asta i situatia la CAMPINAautoritatile locale nu vor fotbal pacat de infrastructura

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt niste mincinosi cei ce au dat aceste declaratii la sport total fm!sa va fie rusine domnilor !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce Florine ai adus tu jucatorii si ai dat tu bani la clubul asta sa functioneze? Iar vrei sa iesi in fata? Daca aveai caracter nu te-ai fi intors la club dupa ce ai fost schimbat.Dar unde sa antrenezi?Apropo daca aveai valoare asa cum crezi acum antrenai si tu undeva.Tu ti-ai luat banii pe cand noi...Asa ca nu-ti mai da cu parerea.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am adus cea mai mare parte a jucatorilor si vezi ti de treaba nu te baga la antrenorat ca ti prinzi urechile anonimule

    RăspundețiȘtergere
  11. da majoritatea juc eu i am adus am fost rugat sa vin in vara de antrenat o sa o fac curand de aia nu dormi tu anonimuleeeeee

    RăspundețiȘtergere
  12. e greu fotbalul anonimule nu te baga ca esti praf bani n am luat prea multi cu parerea am dreptul sa mi dau ca tu erai pe calea ferata cand eu faceam fotbal la poiana biet anonim

    RăspundețiȘtergere
  13. Nea Florine...fotbalul ca fotbalul, dar cu gramatica cum ramane? Cam putine virgule.Faultam limba romana? sau ne-a prins in pozitie afara din joc? La nea Florin e ceva de genul...mesaj fara cod, canal,context....Florin Stancioiu te lasa perplex...

    RăspundețiȘtergere
  14. virgula pune o tu eu am scris sa inteleaga anonimul care si permite sa puna la indoiala ce am facut eu intr un an la FORTUNA

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca cu frf nu tine lasa ca astia la ajf sunt fraieri,ne lasa sa jucam moca.Pana cand credeti voi ca mai merge??? Sa nu platesti un leu pt. tot turul si sa spui acum ca continui cu echipa a 2-a ,e chiar lipsa de bun simt.Mai e ceva de ciugulit din drepturi federative pt cativa jucatori transferati la alte echipe ,gen Sandru,ala e unicul interes ....

    RăspundețiȘtergere
  16. ARE DREPTATE STANCIOIU CE STII TU MA NEBUNULE

    RăspundețiȘtergere