marți, 10 februarie 2015

Vali Munteanu a semnat cu Pandurii şi a fost împrumutat la Academica Argeş

Pandurii Târgu Jiu l-a transferat pe mijlocaşul Valentin Munteanu (foto), de la Fortuna Poiana Câmpina, însă jucătorul va fi împrumutat până la 1 iulie 2015 la Academica Argeş, în Seria I a Ligii 2. Golgheterul prahovenilor şi al Seriei a II-a, cu 7 goluri, a semnat cu gorjenii un contract valabil pe trei ani şi jumătate, informează liga2.prosport.ro.
În vârstă de 25 de ani, Munteanu este al doilea jucător transferat în această iarnă de Pandurii de la AFC Fortuna, primul fiind fundaşul Bogdan Şandru.
Valentin Munteanu tocmai îşi reziliase contractul cu Fortuna şi era liber să plece la Dinamo, club care îl convinsese în această iarnă să semneze un precontract. Intrat în ultimele şase luni de contract cu prahovenii, mijlocaşul spera ca prin această "eliberare" să meargă la "câini" încă de acum şi să nu mai aştepte până la vară, însă s-a lovit de refuzul antrenorului Mihai Teja, care nu l-a trecut pe lista pentru cantonamentul din Spania.
Astfel, fostul golgheter al Fortunei şi-a reziliat şi acest contract, cu echipa bucureşteană, şi a ajuns să semneze cu Pandurii. Jucătorul în vârstă de 25 de ani s-a declarat încântat de realizarea transferului. "Am semnat cu Pandurii, voi juca aici începând din vară, mă bucur că am ajuns la această echipă, am mai lucrat cu Edi Iordănescu şi în trecut, am numai cuvinte de laudă despre echipă, sper ca băieţii să termine cât mai sus în acest sezon. Cine ştie, cu insolvenţa la atâtea echipe, poate prind şi Europa League, dacă nu acum, atunci poate în sezonul viitor. O să joc la Academica Piteşti în retur, sper să am aceleaşi evoluţii ca în tur şi să vin la vară la Pandurii aşa cum îmi place mie, cu încredere. Cu siguranţă Pandurii poate reveni în clasament din retur, am urmărit şi jocurile lor din pregătire, echipa joacă fotbal şi sunt sigur că va face o figură foarte frumoasă în retur şi va termina pe un loc cât mai sus. Nici nu se ia în calcul evitarea retrogradării. Pandurii nu e o echipă care să se bată în acea zonă a clasamentului", a declarat Valentin Munteanu pentru panduriics.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu