miercuri, 3 octombrie 2012

Nesimțire și prostie fără limite!!!

M-am săturat!!! De mai multe săptămâni ”înghit” tot felul de idioțenii care apar în spațiul public, fie el și virtual. Ce s-a întâmplat, însă, după amicalul de marți dintre Unirea și CSM mi s-a părut că nu mai merită tolerat și cu orice risc, totuși, voi încerca aici să explic.
Există un blog, care nu aparține clubului Unirea, dar îi poartă numele. Deși nu merită, îi fac reclamă aici: www.fcunirea.blogspot.ro. După meciul de marți, administratorul - nu știu cine este și deja nici nu mă mai interesează! - a publicat un material ”A venit circul la Câmpina?”. Dincolo de agramatismele multiple, de violarea în văzul opiniei publice a opiniei publice, m-a deranjat nesimțirea administratorului de a prelua fotografiile de pe blogul meu. Nu mai spun că a fost atât de nesimțit încât nu a precizat sursa (probabil e prea mult pentru puterea lui de înțelegere), dar i-am adresat în mai multe rânduri, prin comentarii pe care nu le-a publicat niciodată, rugămintea de a nu mai copia informații sau fotografii de pe blogul meu! Atunci când cineva te roagă ceva, iar tu cu maximă nesimțire continui să faci același lucru, lipsit de orice logică și împotriva oricăror reguli, înseamnă că ești un mare NESIMȚIT! Ca să nu zic mai mult...

Pentru conformitate, iată și o poză de pe blogul respectiv:
Un alt blog care merită a fi comentat este www.fotbalcampinean.blogspot.ro. După ce administratorul acestui blog a violat ani la rând limba română, cuvinte de genul șcenă, așcensiune fiind des intâlnite în vocabularul său, altminteri un ”important” și plin de sine gazetar a început să aibă și probleme de logică. De asemenea, cacofonia pare a fi des întâlnită în gura (scrisul) lui. Pare un om frustrat, care cred că toată viața și-a dorit să fie ofițer de presă... În fine, deja am scris prea mult despre un neica nimeni cu acte! Vă dau doar un singur exemplu de logică a unui om dus cu pluta! Sau cu bacul... După ce în avanpremiera partidei scria ”Unirea - CSM. Un meci al împăcării?”, după meci a scris negru pe alb: ”meciul dintre cele două echipe câmpinene nu prea a semănat cu unul al împăcării aşa cum s-a vehiculat pe unele canale mass media”!!! ”Unele canale media?!” Păi chiar tu ai spus-o! E clar! Ești bun! Ține-o tot așa!
Pentru conformitate:
În fine, dar nu în ultimul rând, mai există și ziarul ”Prahova”. În avanpremiera amicalul de marți, jurnaliștii de la acest cotidian județean au scris: ”Amicalul împăcării”. Dincolo de faptul că folosesc preponderent poze de pe blogul meu, atunci când ”scriu” materiale despre Câmpina, marii gazetari de la Ploiești ar fi putut să știe că Rafinăria nu se cheamă ”Sterom”!?! dar, deh, e greu... Cât despre împăcare...
Ar mai fi foarte multe lucruri de spus... M-am săturat de toată această prostie în stare pură, care mai de care dându-se mai deștept, că nu ai loc de ei pe stadion, de parcă ar fi Dumnezeu pe pământ!
Știu că vor urma reacții dure din partea acestor ”jurnaliști”. Nu mă mai interesează! Ce să răspunzi unor hoți, unor proști și unor nesimțiți?! Ce să-i răspunzi unuia care ani întregi a scris scenă cu ș?! Sau altuia care fură materiale și poze cu maximă nesimțire?

2 comentarii:

  1. Nicolae Alexandrescu este cel care scrie pe www.fcunirea.blogspot.ro !
    Nu spun mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am intrebat si mi-a sus ca nu scrie el si nici nu stie cine scrie pe acel blog!

      Ștergere