duminică, 27 ianuarie 2013

Antrenorul Ion Burchi a refuzat să lase Băneștiul pentru Corbeanca

La începutul actualei ediții de campionat, una dintre variantele de ofertă pe care le-a avut antrenorul Ion Burchi (foto) a fost din partea formației ilfovene CS Corbeanca, echipă la care Burchi a și jucat și a și antrenat în urmă cu ceva timp. ”Am respins atunci oferta lor - ne-a spus Ion Burchi - pentru că nu ne-am înțeles asupra tuturor detaliilor”. CS Corbeanca l-a adus atunci ca antrenor pe Adrian Iencsi, fostul jucător al Rapidului, dar de care s-a despărțit în această iarnă, după un parcurs care nu i-a încântat pe patronii formației ilfovene.
Chiar în această seară, Ion Burchi a refuzat o nouă ofertă de la Corbeanca: ”De joi sunt în discuții telefonice zilnice cu conducerea clubului CS Corbeanca. Ei mă știau bine de când am mai colaborat și ar fi vrut să reînnodăm colaborarea. Din punct de vedere financiar, oferta lor era superioară actualului meu contract. Mi-au propus să merg sâmbătă să văd un meci amical al lor și să mai discutăm, dar după cum se știe și noi am jucat sâmbătă, astfel încât nu am putut da curs invitației. M-am gândit în toate aceste zile, m-am consultat și cu familia, care este foarte importantă pentru mine, și am decis să refuz oferta formației din Corbeanca și să continui munca începută la Bănești. Le-am spus și lor că am un proiect interesant în derulare la Bănești, că este practic la mine acasă și pot sta mai mult timp și lângă familie și sper că m-au înțeles. În plus, data trecută când am ajuns la ei plecasem de la CSM Câmpina și am plecat puțin cu inima îndoită, chiar dacă din punct de vedere financiar am avut de câștigat. Nu vreau să repet aceeași greșeală și vreau să continui un proiect frumos început la Bănești”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu