luni, 21 ianuarie 2013

AS Tufeni va pleca în cantonament pe Valea Prahovei

Liderul la zi al clasamentului Seriei Vest a Ligii B Prahova, AS Tufeni, și-a reluat antrenamentele pe terenul propriu din Tufeni și la sala de sport din Băicoi. În februarie, jucătorii formației din Tufeni vor efectua un stagiu centralizat într-o stațiune de la Valea Prahovei, detaliile urmând a fi stabilite în următoarea săptămână. De asemenea, începând tot din februarie, AS Tufeni și-a propus ca îb fiecare duminică să susțină un meci amical. ”La reunirea lotului s-au prezentat toți jucătorii, nu a lipsit nimeni, iar în plus vrem să mai aducem maximum doi jucători. După cum am mai declarat, antrenorul Vasile Horjan și-a reziliat contractul noi, renunțând din motive de sănătate, astfel încât am încredințat conducerea tehnică unui jucător experimentat, Gheorghe Șerban, care va fi ajutat de un alt jucător valoros al formației noastre, Adrian Calaver”, ne-a declarat președintele AS Tufeni, Giani Chiotoroiu.
La rândul său, noul antrenor principal al liderului AS Tufeni, Gheorghe Șerban (foto), ne-a declarat: ”Trebuie să continuăm ceea ce a început dl. profesor Vasile Horjan. Știu că ne va fi greu. Ne așteaptă un retur de foc, dar eu mă bazez pe caracterul și valoarea băieților, mai ales că nu le cer altceva decât respect și seriozitate. Cred că o să-i surprind cu meteodele mele de pregătire. Am în spate o experiență de peste 15 ani jucați în prima ligă județeană la CS Bănești și Coruna Câmpina, perioadă în care i-am avut ca antrenori pe Gabi Tabacu, prof. Florin Stanca, Ion Stan, Cristi Dumitru, Ion Burchi și, bineînțeles, în ultima perioadă, Vasile Horjan.
Sincer nu știu dacă eram pregătit pentru așa ceva, am fost și eu surprinse de derularea evenimentelor și tocmai de aceea i-am cerut sfatul lui Ion Burchi, care mi-a promis că mă va ajuta, iar eu țin să-i mulțumesc și pe această cale. Conducerea mă susține, la fel și băieții și sper că vom realiza ceea ce ne-am propus. Țin să le mulțumesc celor din conducerea clubului - președintelui Giani Chiotoroiu și lui Dan Enescu - pentru încrederea acordată”.
Iată și câteva imagini de la primul antrenament al anului 2013 la formația AS Tufeni:

4 comentarii:

  1. Succes baieti. Anul 2013 sa va aduca numai rezultate pozitive. Asteptam cu nerabdare sa inceapa cmpionatul si sa venim la stadion sa va sustinem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicit conducerea pt alegerea facuta,este una foarte inspirata si trebuia facuta poate chiar si mai devreme.succes echipei si in special unicului capitan in noua meserie.k10

    RăspundețiȘtergere
  3. multa bafta capitane. cu siguranta acum promovarea va deveni mult mai la indemana cu aducerea noului antrenor. sper ca la anu sa revii in Liga A, unde ti-e locul. L12

    RăspundețiȘtergere
  4. primul meci oficial prima infrangere :))))

    RăspundețiȘtergere