duminică, 12 mai 2013

"Liga lu' Lică". AS Ploieşti - FC Băneşti 0-2

FC Băneşti pare să-şi fi revenit după scandalul cu fraţii Negreanu, după ce astăzi, pe stadionul "Dorobanţul" din Ploieşti a trecut de AS Ploieşti cu un concludent 2-0.
Surpriza meciului a fost apariţia pe teren, în primul "11", a antrenorului Ion Burchi. "Am simţit că trebuie să fac acest lucru, că trebuie să fiu alături de jucătorii mei din teren. Am considerat că este un moment important, cel puţin din punct de vedere psihologic, astfel că după mai bine de un an am revenit din nou pe teren la un meci oficial. Cred că am ajutat un pic echipa şi din teren, dar, din păcate, la câteva minute după începerea reprizei secunde am resimţit din nou dureri la genunchiul care mi-a mai făcut probleme şi am trecut pe bancă" - ne-a precizat Ion Burchi.
Pe teren, băneşteni au deschis scorul prin Budileanu (foto), care a fructificat o centrare de la Ion Burchi, tot tenacele mijlocaş legitimat acum la Băneşti dublând avantajul formaţiei sale şi stabilind şi scorul final, după ce a transformat o lovitură de pedeapsă, just acordată de arbitrul Alin Gheorghe.
Băneştenii au jucat în formula: Lepădatu - Albu, Gorgan, Burlacu, Cristache, I. Burchi, Iancu, Budileanu, Chivu, Conac, Filote. Au mai jucat: Grigoraş, Dârstaru, Lungu şi Hromei.
"Am întâlnit o echipă bună, dar m-am bucurat nu numai pentru victorie, ci şi pentru că am muncit şi am avut atitudine, lucru pe care l-am cerut mereu", ne-a mai declarat Ion Burchi la finalul jocului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu