marți, 24 decembrie 2013

Cele mai frumoase amintiri de Crăciun (I)

Pentru că se apropie cu paşi repezi Crăciunul, una dintre cele mai frumoase şi sentimentale sărbători, am încercat să fac ceva... altfel. Şi m-am gândit să vă ofer răspunsurile mai multor persoane implicate în sport la întrebarea "Care este cea mai frumoasă amintire de Crăciun din viaţa ta?" Iată ce a ieşit:
George Mihai, jucător CSC Poiana Câmpina:
"Acum doi ani iubita mea Dorina şi mama mea mi-au făcut o mare surpriză. Toată ziua le-am văzut şuşotind între ele şi nu ştiam de ce, dar puneau la cale venirea surioarei mele în ţară după 6 ani. Probabil aceasta a fost una din frumoasele amintiri ale Crăciunului. Vă rog să-mi permiteţi să profit de ocazie să urez şi eu tuturor cititorilor "SportCâmpina" un an nou fericit, cu bucurii şi împliniri, iar iubitei mele Dorina şi mamei mele vreau să le mulţumesc pentru tot ceea ce fac pentru mine zilnic. LA MULTI ANI!"
Ştefan Lepădatu, jucător FC Băneşti:
"Cea mai frumoasă amintire de Crăciun este de la Viena, de la piaţa de Crăciun din faţa palatului Schonbrunn... A fost extraordinar, mai ales că am vizitat şi grădina zoologică şi interiorul palatului! Am fost acum doi ani, în 2011, şi am petrecut un Crăciun minunat alături de prietena mea. Şi nu mai este nevoie să vă povestesc de frumuseţea Vienei, un oraş de poveste, mai ales în preajma Crăciunului".
Dorin Beznea, antrenor Avântul Măneciu:  
"Pentru mine cea mai frumoasă amintire legată de Crăciun este de acum trei ani, atunci când fiul meu m-a anunţat că voi avea un nepoţel! De fiecare dată în preajma Crăciunului îmi amintesc de acel moment şi mă încearcă de fiecare dată aceeaşi bucurie şi aceeaş emoţie ca cele simţite atunci. Pentru că până la urmă ce poate fi mai frumos în preajma Naşterii Domnului decât vestea că în familia noastra va apărea un nepoţel?!"
Victor Mihai Oancea, antrenor Al-Ettifaq (Arabia Saudită): 
"Nu ştiu ce să spun... Cred că cea mai frumoasă amintire de Crăciun este cea a fiului meu când a văzut prima dată bradul împodobit de Crăciun. Nu este ceva foarte spectaculos, dar pentru mine aceasta este cea mai frumoasă amintire legată de această frumoasă sărbătoare creştină".
Silviu Ariciu, jucător AS Tufeni: 
"Cea mai frumoasă amintire de Crăciun este legată de copilăria mea, atunci când împreună cu bunica, care acum nu mai este printre noi, împodobeam bradul şi primeam cadourile dorite. Poate este un lucru simplu, dar pentru mine înseamnă atât de mult..."
Marius Vişan, jucător AFC Fortuna Poiana Câmpina: 
"Cea mai frumoasă şi aşteptată zi a anului pentru mine este ziua de Crăciun. Nu pot uita dimineţile din copilărie, când mă trezeam foarte devreme să văd dacă moşul a venit şi la mine, iar bucuria pe care o aveam este una pe care o simt şi acum. De asemenea, şi acum aştept acea dimineaţă să mă bucur împreună acum şi cu copilul meu şi să văd bucuria din ochii lui şi să mă gândesc încă o dată la copilăria mea".
Cosmin Ichim, fost jucător la FC Poiana Câmpina: 
"Hm... Cea mai frumoasă amintire de Crăciun? Cred că aveam 8-9 ani, atunci când de Crăciun părinţii mi-au adus de la "moşul" un joc de fotbal. Nu ştiu, poate cei de vârsta mea îşi mai amintesc de acel joc de fotbal care exista în comerţul din vremurile acelea... Deja eram îndrăgostit de fotbal şi este cadoul de care îmi amintesc mereu cu maximă plăcere".
Emil Bozieru, fost arbitru divizionar de fotbal: 
"Cea mai frumoasă zi de Crăciun din viaţa mea a fost în anul 2005, atunci când am vizitat castelul Schonbrunn din Viena, apoi Grădina Zoologică, Muzeul Ştiintelor Naturii, ne-am amintit de copilărie în parcul de distractii Prater, iar seara am servit cina într-o berărie de 1000 de locuri în cel mai frumos oraş din lume... Viena!"
Andrei Nourescu, ziarist Dolce Sport: 
"Când eram mai mic şi trăia mama mea, Crăciunul cel mai frumos era la Oradea... Cu tot felul de bunătăţi bihorene, cu sania prin zăpadă şi cu un târg de sărbători extraordinar, cu lumini multe şi ciocolată de casă... Apoi, mai recent, în vremurile noastre, un Crăciun la Hong Kong, la 20 şi ceva de grade, cu Moşi Crăciuni care stăteau la plajă şi doar cu arome exotice, fără nimic din bucatele tradiţionale de acasă... A fost un Crăciun inedit, dar mi-a fost dor de ce era în ţară, aşa s-a întâmplat, să mă nimerească acolo, a fost o experienţă memorabilă... Şi-n noaptea aia am jucat nişte fise la un cazino în Macao şi ţin minte că am câştigat, iar de banii ăia mi-am luat o sticlă de şampanie".
Valentin Marinică, arbitru lot judeţean Prahova: 
"Cea mai frumoasa amintire? A fost acum câţiva ani, atunci când mi-a spus Cristi Nica că voi arbitra cu el... Era în preajma Crăciuniului, iar apoi, în vara anului următor am arbitrat jocul amical Tricolorul Breaza cu Viitorul Constanţa. O dovadă că visele se împlinesc!"
Cornel Avram, fost arbitru divizionar, Timişoara: 
"Cele mai frumoase amintiri legate de Crăciun sunt cele din copilărie. Îmi amintesc cu plăcere cum mergeam la colindat, fie cu "Steaua", fie cu alte colinde tradiţionale... Era frumos şi uneori îmi este dor de acele momente".
Andrada Alomon, arbitru de fotbal divizionar, Timişoara: 
"Îmi amintesc cu drag şi dor de perioada copilăriei, atunci când mergeam la colindat. Mergeam seara, din casă în casă, şi primeam cozonaci, prăjituri, uneori bani... Dar parcă simţeam altfel spiritul Crăciunului şi îmi este tare dor de acea perioadă".
Ioan Mandoca, fost jucător FC Braşov: 
"Nu aş putea să dau un singur răspuns, dar în mod sigur au fost multe amintiri frumoase, pentru că - în general - le-am făcut cu familia reunită. Pentru mine acestea au fost cele mai frumoase, atunci când toţi am fost reuniţi în jurulî mbelşugatei mese de Crăciun. Pentru că am fost toţi din familie. Din păcate, timpul a mai schimbat unele date... Crăciun fericit tuturor!"
Mâine voi mai reveni cu alte amintiri despre Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu