luni, 23 decembrie 2013

Vali Negoiţă a ratat în 2013 două contracte de a antrena în străinătate, unul în Singapore, celălalt în Irlanda

- interviu cu antrenorul Valentin Negoiţă
Antrenorul câmpinean Valentin Negoiţă se află în acest moment în Irlanda. Distanţa nu a împiedicat un scurt dialog despre anul care se încheie şi ce aşteptări are fostul secund al Petrolului de la anului viitor.
Vali, cum a fost pentru tine anul 2013?
Din punct de vedere profesional anul 2013 pot spune că a fost unul destul de rău, deoarece din două posibilităţi de a antrena în străinătate, din păcate nu am putut finaliza nici una. Prima a fost în vară, din Singapore, unde echipa respectivă a preferat un antrenor englez, pe care acum, în decembrie l-a şi demis deja. Iar a doua, a fost acum... La începutul lunii decembrie am fost chemat aici, în Irlanda, de către preşedintele echipei Finn Harp, care activează în Divizia 1, pentru un interviu şi negocierea unui contract. Interviul a decurs perfect şi cei trei membri ai comisiei au fost superîncântaţi de CV-ul meu de antrenor şi mai ales de nivelul la care am activat ca fotbalist. Dar deoarece jucătorii erau
semi-profesionişti şi nu puteau veni la mai mult de două antrenamente săptămânal, iar oferta salarială era destul de modestă, am preferat să renunţ. Tot în anul 2013 la propunerea primarului Ungureanu din Brebu am preluat echipa, dar după aproape două luni mi-am dat seama că la Brebu este un război local între două tabere, iar în acel moment am preferat să demisionez şi să nu fiu implicat în războiul lor. Pot spune ca singura satisfacţie pe anul 2013 a fost obţinerea unor rezultate foarte bune cu echipa AS Tufeni, unde am găsit un grup de jucători foarte uniţi, modeşti, fără aere de vedete, dar cu care am obţinut un rezultat mare - prezenţa în finala fazei judeţene a Cupei României.
Ce îţi doreşti pentru anul viitor?
Pentru 2014 îmi doresc să fiu sănătos şi fericit alături de familia mea. Iar pe plan fotbalistic, îmi doresc să găsesc o echipă în care patronii sau conducătorii să aibă încredere în mine ca antrenor şi să îmi acorde 6-12 luni în care să îmi pot arăta calităţile de antrenor, prioritatea mea fiind să dau încredere jucătorilor şi să promovez tineri fotbalişti. 
Vali, îţi mulţumesc mult şi îţi doresc Sărbători fericite!
Mulţumesc şi prin intermediul tău vreau să transmit câmpinenilor şi tuturor prietenilor un sincer "La mulţi ani!".

2 comentarii:

  1. Suporteri AS TUFENI24 decembrie 2013 la 09:27

    Vali toti suporterii din Tufeni si din Baicoi i-ti multumesc pentru ce ai facut la echipa noastra si nimeni nu vrea sa pleci de langa noi. Avem nevoie de tine ca sa ne putem duce la bun sfarsit acest proiect. Ramai langa Giani si nu o sa-ti para rau.
    CRACIUN FERICIT LANGA CEI DRAGI. LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  2. TUTUROR CELOR CARE IUBESC SPORTUL SI IN SPECIAL FOTBALUL LE DORESC DIN TOT SUFLETUL UN SINCER, LA MULTI ANI !!!

    P.S.Multumesc pe aceasta inimisilor suporteri Tufenari care indiferent de rezultatele echipei AS.TUFENI au dat dovada de fair play si respect fata de mine,jucatorii si mai ales de Giani.

    Cu stima,
    Vali Negoita

    RăspundețiȘtergere