vineri, 27 decembrie 2013

D. Nae: "Orice ofertă ar veni nu cred că am să plec de la Câmpina"

Imediat după plecarea antrenorului Valentin Sinescu de la CSM Câmpina la Argeşul Piteşti, tehnicianul ploieştean şi-a manifestat intenţia de a-l transfera la formaţia argeşeană pe golgheterul CSM-ului în tur, Decebal Nae (foto - în tricou roşu, într-un amical împotriva formaţiei CS Universitatea Craiova), care a înscris 5 goluri în cele 11 meciuri în care a fost folosit.
În această seară, am avut un scurt dialog cu atacantul CSM-ului, care ne-a declarat în privinţa viitorului său fotbalistic: "Încă nu ştiu nimic... Nu s-a luat nici o decizie, rămânând să mai vorbim după sărbători... Oricum, ambele echipe îşi reiau pregătirile pe 8 ianuarie. Eu pe 8 ianuarie voi fi la Câmpina, la reluarea pregătirilor CSM-ului. Sincer, nu îmi doresc să plec. E bine aici la Câmpina, unde am întâlnit oameni extraordinari.
La Piteşti, în afara profesorului Sinescu nu cunosc pe nimeni altcineva, astfel că în acest moment orice ofertă ar veni nu cred că am să plec de la Câmpina. Oricum, o decizie definitivă se va lua după reluarea pregătirilor din 8 ianuarie".

7 comentarii:

  1. d nae daca vrei ceva de la fotbal pe viitor pleaca la pitesti ca este echipa cu nume care v-a promova si altfel e in liga a 2

    RăspundețiȘtergere
  2. tu crezi CA TOTUL SE REZUMA LA BANI ? TU STII CE INSEAMNA ONOARE ? SA SARUTI MANA CELUI CARE TI-A DAT O MANA DE AJUTOR CAND TI-A FOST MAI GREU? OMUL , DECEBAL GABRIEL NAE ,ARE ONOARE , SI NU UITA DE UNDE A PLECAT SI CINE L-A AJUTAT . ........

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Nae,asa caracter mai rar........,daca toti ar gandi asa,CSM Campina ar putea arata mult mai bine. Bafta si La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si multa sanatate la toata lumea va doresc.nae gabriel

    RăspundețiȘtergere