vineri, 4 aprilie 2014

Hagianu. "Mai apuc eu să văd terenul ăsta gata vreodată?!"

Scriam ieri despre lipsa de activitate la terenul Petrol, acolo unde ar trebui să fie în plină desfăşurare lucrarea de modernizare a acestei baze sportive, prin montarea unui gazon sintetic. Astăzi am discutat cu Mircea Hagianu, antrenorul care coordonează activitatea clubului Hagianu Mircea Junior Câmpina şi omul care se ocupă de această bază sportivă.
"Astăzi, chiar pe 4 aprilie - ne-a declarat Hagianu - împlinesc exact 30 de ani de când sunt la această bază sportivă. Mă doare sufletul să văd că lucrarea nu mai este continuată, ştiind că în aceşti 30 de ani cu mâinile mele am muncit zi şi noapte la acest teren. Stau şi mă întreb acum doar dacă mai apuc eu să văd terenul ăsta gata vreodată?!"
Îi răspunde cineva?

4 comentarii:

  1. Ce interes mai au unii ?!? Cine sunt responsabilii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai gandit Mircica sa ceri o retrocedare pe acest teren?Pai dupa ce n-ai platit un leu chirie in toti anii astia,iar tu nu prea vad ce-ai facut la el,nu vad dece te plangi?In afara de asta,dupa ce percepi taxa la copii,ceri si bani de la primarie.Ce mai vrei Mircica ?...Dar tu cand scoti un singur jucator macar care sa joace in div.c macar?

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Sandu,am citit articolul dvs.care facea referire la cati bani se pot face prin inchirierea terenului cand va fi gata.Cum ati si subliniat ,acest teren a costat foarte multi bani proveniti de la bugetul local ,adica de noi toti.E bine ca se face ,dar,nu cred ca este corect ca un club privat care percepe taxe copiilor si mai beneficiaza si de bani de la primarie ,deci tot din banii nostri,sa utilizeze gratis acest teren.Sper ca organele locale sa aiba decenta in a numi un administrator care sa nu fie reprezentantul nici unui club,iar acest teren chiar sa aduca valoare adaugata pentru Campina.

    RăspundețiȘtergere
  4. În jurul acestui teren plutesc multe incertitudini. Eu voi pune niște întrebări, la momentul potrivit, și sper că voi avea și niște răspunsuri.
    Un lucru este clar: trebuie să fie un teren PUBLIC. Nici Hagianu, nici Guran, nici nimeni nu are drepturi asupra lui.

    RăspundețiȘtergere