sâmbătă, 19 aprilie 2014

Liga B Prahova. AS Mislea - AS Tufeni 0-1

Partida interesantă în această dimineaţă la Mislea, acolo unde AS Tufeni s-a impus greu, printr-un gol marcat în ultimul sfert de oră, prin Brebenel, şi a tremurat pe final atunci când mingea trimisă din lovitură liberă de Postolache a lovit bara, privând echipa gazdă de un egal.
AS Tufeni a jucat în formula: T. Ionescu - Calaver, Braşoveanu, Şerban, Gagiu - Zmoleanu, Dinu, Fomenco, Stamate - Hodoiu, Brebenel. Au mai jucat: Chivu, B. Vasile, I. Andrei, Necşoiu.
La finalul partidei, antrenorul formaţiei AS Tufeni, Marius Palancianu (foto), a declarat: "A fost un meci greu, am ratat foarte, foarte mult, dar este drept că şi gazdele au avut câteva ocazii periculoase. Am întâlnit o echupă bună, care ne-a pus probleme, dar mă bucur că băieţii au înţeles ce le-am transmis, au dat dovadă de caracter şi au luptat până în ultimul minut pentru o victorie care să ne facă
aceste sărbători mai liniştite. Şi profit de prilej pentru a ura în numele meu, dar şi al echipei, sărbători fericite tuturor iubitorilor sportului, în general, tuturor iubitorilor fotbalului, în special, precum şi tuturor celor care mă cunosc şi sunt aproape de echipa noastră".

5 comentarii:

  1. Cum a jucat Postolache dupa ce a luat cartonas rosu in meciul de la Coada Izvorului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A jucat destul de bine,peste nota desfasurarii meciului ! :)) ..intreaba-l pe el..

      Ștergere
    2. A jucat destul de bine ! :)) intreaba-l pe el ..

      Ștergere
    3. Asta ai priceput tu din intrebarea mea..ironia uneori este egala cu prostia.

      Ștergere
  2. si portarul de la mislea apara extraordinar si in minutul 75 iese pe sub centrare ca in curtea scolii...sa fim seriosi

    RăspundețiȘtergere