miercuri, 16 aprilie 2014

Teodora Albon a acordat un interviu site-ului FRF înaintea semifinalei Womens Champions League

V-am informat în urmă cu mai multe zile că pe 19 aprilie o brigadă din ţara noastră a fost desemnată să conducă una dintre semifinalele Womens Champions League, Birmingham - Tyreso. Brigada este formată din Teodora Albon - Petruţa Iugulescu, Mihaela Gomoescu Ţepuşa - Cristina Dorcioman, adică exact brigada (foto) care conducea anul trecut finala aceleiaşi competiţii. Astăzi, Teodora Albon a dat un interviu pentru site-ul oficial al FRF, pe care îl redau integral:
Doamna Albon, cum ați primit vestea că veți arbitra pentru al treilea an la rând în ultimele faze ale Ligii Campionilor? 
Sunt foarte bucuroasă și, totodată, mândră să mă regăsesc pe lista delegărilor într-o asemenea competiție. Este o dovadă că munca îmi este apreciată. 
Cum este fotbalul feminin la acest nivel? 
Sunt investiții tot mai mari în fotbalul feminin, iar acest lucru se vede inclusiv în calitatea jocurilor. Spre exemplu, echipa oaspete, Tyreso,
are în componență cinci jucătoare dim Brazilia. Inclusiv pe Marta, cea mai bună fotbalistă a lumii cinci ani consecutivi! Iar progresul celor de la Birmingham este evident ținând cont că este pentru prima dată în fazele superioare ale unei competiții europene.
Care considerați că este cel mai important joc pe care l-ați condus în carieră? 
Finala Ligii Campionilor de anul trecut, dar fiecare meci este important în viziunea mea. Și, dacă stau bine să mă gândesc, o semifinală este poate și mai de impact decât o finală pentru că se decid echipele ce vor evolua mai apoi cu trofeul pe masă. 
În ce constă pregătirea pentru un astfel de meci?
De la pregătire fizică, mentală și până la studiul echipelor. Pe Birmingham nu am arbitrat-o deloc în acest sezon, așa că voi urmări și o casetă cu meciurile lor. Orice arbitru de top face acest lucru!
Aveți vreo teamă înaintea unui meci important? 
Teamă, nu. Dar emoții am, desigur, dar mă gândesc mult cum să mi le pot stăpâni. Până acum, am reușit de fiecare dată. Mă ajută mult și experiența acumulată în carieră. E importantă concentrarea pentru a nu face greșeli copilărești. Eu întotdeauna am mare încredere în mine, pentru că știu cum mă pregătesc și sunt o persoană care gândește mereu pozitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu