vineri, 25 aprilie 2014

Handbal, Divizia A, masculin: HCM Câmpina - Universitatea Târgovişte 22-29

S-a reluat campionatul Diviziei A la handbal masculin, HCM Câmpina întâlnind în sala de sport a Colegiului Naţional "Nicolae Grigorescu" din Câmpina echipa Universitatea Târgovişte. După ceu au condus la pauză cu scorul de 20-6, în final dâmboviţenii au învins la o diferenţă mult mai mică, 29-22.
La foarte puţin timp după finalul partidei, care a avut loc ieri, Alin Nedelcu (foto), omul care a creat echipa HCM Câmpina, a postat pe pagina sa persoanlă de Facebook un mesaj care poate spune multe despre jocul de ieri şi nu numai: "HCM Câmpina, ca şi celelalte cluburi afiliate la FRH, a votat pentru schimbare. Promisiuni peste promisiuni şi doar atât. Sunt mândru că reprezint acest club. Suntem la început de drum, însă îmi este ruşine că am intrat în această mizerie. Handbalul se joacă 7 contra 7, însă când deodată devine 7 contra 9 este foarte greu... Este frustrant când ştii că eşti mai bun, dar nu eşti lăsat să câştigi. Din păcate, se întâmplă în zilele noastre şi se va mai întâmpla: 7 metri fluierat din centru, mingii scoase din poartă (pe motive de nimeni ştiute) şi readuse la 9 metri. Nu este o tragedie că HCM Câmpina
a pierdut azi, dar lacrimile puştilor de la echipă mă fac să mă simt oarecum vinovat (deşi ştiu că nu am nici o putere). Tragediile sunt în Alexandria, unde sute de oameni au rămas fără case. Respect HCM Câmpina, felicitări băieţi! Aţi fost mai buni. Cât despre ei... 7+2... să fie sănătoşi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu