marți, 2 octombrie 2012

Amical: Unirea Câmpina - CSM Câmpina 3-1. Un preşedinte fericit - Bogdan Mănescu!

La finele amicalul Unirea Câmpina - CSM Câmpina am întâlnit un om fericit - preşedintele clubului Unirea, Bogdan Mănescu (foto).
"Am avut nevoie de acest amical. Noi căutam un adversar, iar CSM-ul voria să joace un meci pe acest stadion pentru a se acomoda cu el. La propunerea lor, am acceptat acest meci amical, apreciind că în perspectiva meciului cu Conpet Ploieşti avem nevoie de un adversar puternic, una dintre formaţiile din campionatul judeţean care se luptă la promovare. Acum, eu cred că ei nu au tratat meciul ca pe un amical... Au venit cu galerie, iar banca lor a încercat în permanenţă să pună presiune asupra arbitrilor. Eu consider că pe teren s-a văzut diferenţa între eşaloanele în care evoluează fiecare dintre cele două echipe, rezultatul este unul firesc, iar eu sunt mulţumit de evoluţia echipei şi de creşterea continuă a calităţii jocului formaţiei noastre. În continuare, noi căutăm să mai aducem jucători, pentru că timpul să pregătim această ediţie de campionat a fost extrem de scurt. Există însă o stabilitate, avem jucători de valoare, iart pe măsură ce jocul nostru va căpăta mai multă omogenitate, sunt sigur că vom putea face bucurii frumoase iubitorilor fotbalului din Câmpina. Reîntorcându-mă la meciul amical de astăzi, pot să concluzionez că a fost începutul unei coabitări", a declarat Bogdan Mănescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu