vineri, 23 noiembrie 2012

Liga lu' Lică, etapa a 17-a, partidele de vineri, rezultate

Chimia Brazi - Precizia Breaza 3-0, întrerupt min. 25*
Astra II Ploiești - Progresul Drăgănești 0-1
Clasament
1. CSM Câmpina 16 13 3 0 49-5 42
2. Unirea Urlaţi 16 13 3 0 50-7 42
3. Petrolistul Boldești 16 12 2 2 62-9 38
4. Chimia Brazi 17 11 2 4 30-12 35
5. CSO Plopeni 16 11 1 4 49-23 34
6. CS Bănești 16 9 2 5 39-26 29
7. Avântul Măneciu 16 9 1 6 50-25 28
8. CS Păulești 16 7 5 4 24-15 26
9. Progresul Drăgănești 17 8 2 7 31-36 26
10. AS Ploiești 16 7 3 6 28-29 24
11. Precizia Breaza 17 7 2 8 37-48 23
12. CS Blejoi 16 6 4 6 37-27 22
13. AFC Brebu 16 6 1 9 29-25 19

14. CS Ceptura 16 3 1 12 19-59 10
15. Caraimanul Buşteni 16 2 2 12 24-47 8
16. Voinţa Vadu Părului 16 2 0 14 19-90 6
17. Astra II Ploiești 17 1 2 14 15-54 5
18. Brădetul Ștefești 16 0 2 14 10-65 2

*Jocul a fost întrerupt în minutul 25, după ce formația Precizia Breaza, care s-a prezentat cu numai 7  jucători, a rămas sub acest număr permis de regulament.

8 comentarii:

  1. BEZNEA DORINEL MIHAI23 noiembrie 2012 la 17:37

    Buna seara-imi cer mii de scuze daca prin acest comentariu am sa supar pe cineva,nu am nici o intentie-dar-nu voi fi niciodata de acord cu asa ceva,adica-am vazut Precizia Breaza,o echipa ptr care am tot respectul,sincer,care la meciul de la Plopeni s-a prezentat cu o jumatate de echipa ,dar spre lauda ei a jucat pina la sfirsit iar astazi,citesc cu stupoare ca in min 25 s-a retras din lipsa de efectiv!!!!!Asa ceva se numeste NONCOMBAT si se pedepseste conform regulamentului,pentru ca nu este normal ca unele meciuri sa le tratezi ca pe ultima sansa iar in altele sa nu joci nimic!!!Si nu este numai cazul de fata ,mai sunt si altele.Nu,nu vreau sa intelegeti gresit,nu am nimic cu nimeni,dar sau jucam fotbal pina la cap,sau.....trageti dv concluzia!Inca o dat ,cu tot respectul,nu am nimic cu aceasta echipa,dar ce se intimpla nu am mai vazut decit la copii si juniori,in nici un caz la cea mai "tare"competitie a judetului PRAHOVA.Cu deosebit respect,Beznea Dorinel Mihai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara domnule Beznea. Imi voi permite sa va raspund stiind ca sunteti un tehnician renumit in fotbalul prahovean. Si incep in primul rand spunand ca nu suparati pe nimeni, Doamne fereste. Din pacate, astazi nu a fost niciun fel de non-combat asa cum spuneti dumneavoastra. In primul rand se stie bine ca echipa Chimia Brazi nu are drept de promovare asa ca totul ar fi fara rost. Pe de alta parte, faptul ca AJF Prahova a permis ca la o competitie de amatori sa se joace fotbal vinerea la aceasta ora mi se pare o idee foarte proasta, si bineinteles ca jucatorii nostri nu au putut raspunde apelului deoarece exista binestiutele ”probleme de serviciu”. De aceea nici nu obtinem prea multe puncte in deplasare. Cu deosebita consideratie, un suporter brezean.

      Ștergere
    2. Aceasta competitie,liga a 4-a Prahova,este destinata totusi amatorilor,nu profesionistilor.Atunci vin si va intreb,cum de am permis noi ca acele 2 echipe primite prin bunavointa,Plopeni si Brazi dar si Astra ,sa joace acasa vinerea la ore cand ceilalti sunt la serviciu?Ne miram ca Breaza nu a adunat 11 jucatori,ca Draganesti a jucat la Astra fara 7 titulari!

      Ștergere
  2. domnule dorinel beznea sunteti coooool, de obicei cool;dar campina are o intrebare ;de ce oare, la meciul maneciu-murlati de acum 2 etape, la scorul o-o jucatorul dv stanciu a ratat o lovitura de la 11metri , si dupa acea faza jucatorii dvs au uitat sa mai joace fotbal ? marmotele braziliene ai echipei maneciu sau saturat sa impacheteze ciucalata in poleiala si -au luat jucariile si au plecat sa joace polcka la rusi. oare de ce? ps :ciocu mic ca iar va suspenda don lica -crangasu ,1 , 2 , luni. cu respect va saluta tybyas ... hai CSM CAMPINA .

    RăspundețiȘtergere
  3. BEZNEA DORINEL MIHAI24 noiembrie 2012 la 08:11

    Ptr anonim 20.44-cind am spus noncombat nu am vrut sa spun ca nu ati vrut sa jucati cu chimia brazi ci,ca tratati meciurile diferit ...din motive obiective sau mai putin obiective-daca nu intilneati chimia spre ex ci cu totul alta echipa cred ca se puteau rezv toate prb indiferent de ce ordin erau,si,nu este numai cazul dv ,acum doua etape ceptura a facut figuratie la plopeni ca sa dau numai ultimul ex-in rest inca o data am tot respectul ptr dv si echipa dv care ati facut acolo lucruri minunate
    Ptr anonim 20.56-din pacate aveti dreptate si,sincer si noi regretam ca am ratat acel 11 m dar...in fotbal s-au vazut ratari si mai mari decit a lui stanciu caruia nu trebuie sa ii luam capul acum!uitati insa,sau nu stiti ca la scorul de 1-1 ni s-a anulat un gol perfect valabil si alta ar fi fost situatua daca atunci scorul devenea 2-1,ca jucatorii mei nu au mai jucat nimic este parerea dv si o respect dar nu sunt de acord cu ea.As putea sa va raspund cu rautate,dar nu sunt rautacios, ca, nimic nu am jucat la CSM in prima etapa cind am avut si 1-0 si un om in plus!!!!DE CE?daca ma intrebati pe mine as putea sa va spun multe dar....faptele sunt consumate.Respect CSM,ca si pe toate echipele care joaca fotbal,sa fiti sigur ca intre CSM si URLATI,si o spun aici fara nici o teama,aleg CSM,dar indiferent cu cine am juca noi ne aparam si ne-am aparat sansele corect daca cumva ati vrut sa insinuati altceva!Cit despre expresia dv din ultimul paragraf"ciocu mic" denota faptul ca nu ar fi trebuit sa va raspund ci din contra sa va ignor,dar cum sunt cooool...promit sa nu va mai raspund de aici inainte decit daca va adresati in limitele bunului simt.P.S.-apropoo de suspendari,se vede ca am relatii la AJF,nu?O zi frumoasa va doresc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa va rog sa demonstrati ceea ce spuneti caci vorbele de pe net nu spun nimic.

      Ștergere
  4. In celelalte judete se joaca toate meciurile din liga a IV-a sambata, iar toate din liga a V-a duminica. Din pacate, numai in Prahova se disputa o etapa din liga a IV-a pe parcursul a trei zile, iar cele din liga a V-a in doua zile. Pentru ca AJF-istii nu sunt capabili sa impuna niste date de disputare. De ce? Din interes ca sa nu supere unele echipe si sa nu piarda "cotizantii". Ca sa se poata fali ca Prahova e judetul cu cele mai multe echipe. Sau ca sa poata unii sa aiba mai multe meciuri de observat pe fiecare etapa.

    RăspundețiȘtergere
  5. dorinele nu lua in seama pe acest tybyas este cam dus cu aburi alcolului sau substantelor etnobotanice pe care le consuma un habarnist care se baga in seama cand le da guran cate ceva de glojgait stim foarte bine ca intodeauna ti-ai aparat corect sansele indiferent cu cine ai jucat bafta in continuare si sanatate .semneaza
    prietenul tau de la unirea campina

    RăspundețiȘtergere