miercuri, 2 iulie 2014

Florin Stăncioiu este tentat să accepte funcţia de director executiv al clubului Fortuna

Pe 30 iunie a expirat contractului antrenorului Florin Stăncioiu, conducerea ajungând la o înţelegere cu Eusebiu Tudor pentru a prelua funcţia de antrenor principal al noii reprezentante a Prahovei în eşalonul secund. Cum meritele lui Stăncioiu în promovarea echipei nu puteau să rămână fără efecte, tehnicianului din Breaza i s-a propus un post nou
în organigrama clubului - funcţia de director executiv, care ar presupune coordonarea întregii activităţi fotbalistice din cadrul acestui club.
În urmă cu puţine minute am discutat cu Florin Stăncioiu (foto), care a declarat: "Am discutat în ultimele zile cu factorii de decizie din clubul Fortuna şi mi s-a propus funcţia de director executiv. În acest moment, în principiu, aş accepta această propunere şi pentru că voi fi în continuare alături de această echipă cu care am realizat o performanţă importantă. Mâine voi avea o nouă întâlnire cu conducerea clubului, pentru că trebuie să văd exact care este fişa postului, ce îşi doreşte patronul de la cel care va ocupa această funcţie, mai ales că este ceva inedit pentru mine. După cum se ştie, eu până acum am fost doar jucător şi antrenor, dar în momentul de faţă aş fi tentat să accept propunerea conducerii de la Fortuna Poiana Câmpina, cu care am lucrat foarte bine în sezonul precedent, în ciuda presiunii constante care a existat".

5 comentarii:

  1. Ramai la Fortuna ca nu se stie ce va face Tudor...

    RăspundețiȘtergere
  2. ramai florine macar pt un timp.meritul promovarii este 90 la suta al tau,si apoi chiar daca s/a schimbat gazonul tot a mai ramas ceva acolo la stadion care/ti trezesc nostalgii

    RăspundețiȘtergere
  3. ramai florine demonsteaza le ca ai caracter cum ei n au avut

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e frumos domnule calin daca nu era stancioiu jucati cu papauti si anul asta stancioiule ramai pentru un timp catot la tine se vor intoarce tudor este incepator tu ai facut peformanta felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fiu in locul dvs. d-le Stancioiu nu as accepta. Dovedeste ca ai caracter nu te cobora la nivelul celor care te-au tras pe dreapta pe nedrept.Ai o meserie pe care cei care te-au dat afara cu toti banii pe care ii au n-o sa ajunga niciodata ca tine. Tu poti sa ajungi ca ei(sa ai banii lor) dar ei niciodata nu vor putea sa ajunga ca tine. Nu te uita la ce lasi in urma,ti-ai facut un nume si poti merge mai departe. Eu sincer asa te sfatuiesc.

    RăspundețiȘtergere