joi, 10 iulie 2014

George Radu îşi caută echipă

După o experienţă pe care o consideră mai puţin reuşită, George Radu (foto) este din nou în căutarea unei echipe. Puternicul şi talentatul fundaş central, de origine din Poiana Câmpina, care s-a remarcat la CSM Câmpina, în perioada prolifică a acestei echipe, când atmosfera era una la care acum răvnesc mulţi oameni de fotbal câmpineni, a mai trecut pe la mai multe echipe din apropierea Câmpinei, majoritatea cu activitate în primul eşalon judeţean. Este vorba de AFC Brebu şi CS Cornu.
Acum, George Radu şi-a încheiat socotelile cu formaţia din Cornu şi îşi doreşte să-şi continue activitatea. "Mi-ar face mare plăcere să mai joc, pentru că eu consider că mai am multe lucruri de arătat. Dar aş vrea sa joc undeva unde să fiu respectat şi să se dorească performanţă. Dacă este vreo echipă din zonă interesată de serviciile mele, m-aş bucura să mai fiu solicitat să joc", ne-a declarat fostul fundaş central al formaţiei CSM Câmpina.

6 comentarii:

  1. la prahovita magureni eu presedintele clubului iti pot oferi 800 ron

    RăspundețiȘtergere
  2. te astept la petrolistul boldesti suna la nr c733 233 122

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa se duca la Tufeni ca tot e scris un articol despre ei...Sau la CSC Poiana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat ca acest jucator nu are continuitate la echipele unde evolueaza ma refer la faptul ca nu are 2 ani LA acelasi club.Valoare pt liga d are dar are ghinion.te invitam la banesti

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim din 12 iulie ora 00.32 oare d c nu au uni jucatori continuitate la un club.daca sunt promisiuni peste promisiuni si nu si le respecta se vb una la inceput dupa care cand se vad cu sacu in caruta uita sau se tin prima luna de cuvant si gata cine e interesat de serviciile mele rog seriozitate cum si eu ofer

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce urat...mesaje ca in anunturi matrimoniale 'rog seriozitate'...dl.Neculai,facem si reclame aici? :)))) fara sa va suparati,dar cititi mesajul lui Radu... :)))) in rest...tot binele si tineti-o tot asa...singura bucurie pe plan zonal,dv. ne transmite-ti!!!!

    RăspundețiȘtergere