luni, 7 iulie 2014

Virgil Munteanu a prezentat noul staff tehnic al Fortunei

Înaintea reunirii lotului formaţiei Fortuna Poiana Câmpina, în vederea primului sezon al acestei formaţii în eşalonul al doilea al fotbalului românesc, a avut loc o conferinţă de presă în cadrul căreia preşedintele Virgil Munteanu a prezentat noul staff tehnic al Fortunei - antrenor principal Eusebiu Tudor, antrenor secund Ştefan  Odoroabă, antrenor cu portarii Cornel Cernea, preparator fizic Bogdan Aldea.
Apoi, fiecare dintre cei patru tehnicieni a spus câteva cuvinte.
Eusebiu Tudor: "Sunt onorat că am ocazia să lucrez la Fortuna. Am urmărit echipa de mai mulţi ani şi îmi place strategia pe care a ales-o conducerea clubului. Ştiu că vom avea mult de lucru la debutul în Liga a 2-a, pentru că este o diferenţă foarte mare în eşaloanele al doilea şi al treilea din fotbalului românesc. Avem condiţii foarte bune şi sunt optimist că împreună cu echipa mea vom putea face lucruri bune. Rămâne să avem şi rezultate, să creem o echipă competitivă, care să joace fotbal, iar eu am convingerea că vor veni şi rezultatele. Urmează ca în această primă săptămână să cunosc mai bine întregul lot, să mai testăm alţi jucători, pentru că eu vreau ca în al doilea stagiu de pregătire centralizată să avem la dispoziţie lotul definitiv cu care vom aborda noua ediţie de campionat".
Ştefan  Odoroabă: "Este o bucurie pentru mine să fiu alături de Eusebiu Tudor, de ceilalţi tehnicieni şi de această echipă şi sper ca împreună să facem o treabă bună, să aducem un fotbal de calitate şi rezultate bune".
Cornel Cernea: "Mă reîntâlnesc cu bucurie cu doi foşti coechipieri, acum tehnicieni, iar acesta a fost lucrul determinant pentru a accepta propunerea care mi-a fost făcută de a intra în staff-ul tehnic al Fortunei. Sunt conştient că avem mult de muncă şi sper să avem rezultate bune".
Bogdan Aldea: "Pentru mine este o mare bucurie să fac parte din acest staff tehnic, în condiţiile în care am jucat alături de toţi ceilalţi trei colegi. În plus, am jucat la Poiana Câmpina şi revin cu bucurie pe acest stadion. Am agăţat de puţină vreme ghetele în cui şi am lucrat ca preparator fizic la Dinamo II şi Berceni şi sper ca aici să putem face o treabă bună. Mă bucur şi am convingerea că vom putea avea rezultate frumoase, pentru că am văzut că la acest club se vrea profesionalism".

2 comentarii:

  1. Cernea sper sa nu-i invete pe portari sa paraseasca poarta in timpul partidei (asa cum a facut pe Bernabeu pentru a da autografe suporterilor Realului!!!).

    RăspundețiȘtergere
  2. Glumă de şantier. Acolo el ieşise din cadrul porţii pentru a primi pasa de la Nicoliţă şi a degaja mingea. În cazul în care nu ştii, pasele la portar nu se dau pe cadrul porţii, ci undeva lateral, pe piciorul de bază al portarului. ca să nu necesite prea multe mişcări şi a risca să fie blocat de vreun atacant advers. Mai bine, caută nişte bancuri pe net!

    RăspundețiȘtergere