marți, 27 august 2013

Ion Burchi: "Este ruşinos pentru noi să câştigăm la masa verde"

În cursul zilei de astăzi, am discutat cu antrenorul formaţiei FC Băneşti, Ion Burchi (foto), care se afla chiar la stadion. Firesc, discuţia a alunecat spre păţania cepturenilor de la meciul direct de sâmbătă, atunci când - cu largul concurs al arbitrului Alin Gheorghe - au efectuat nu mai puţin de 5 schimbări! Deşi regulamentul prevede maximum 4!
"Din punctul meu de vedere, este ruşinos pentru noi să câştigăm la masa verde. Este, însă, o greşeală a celor de la Ceptura, pentru care trebuie să plătească, dar nu este o onoare să câştigi în acest mod. Preferam să câştigăm pe teren! În acelaşi timp, dincolo de toate aceste probleme, vreau să transmit urările de sănătate, în numele meu personal, dar şi ale clubului, pentru jucătorul de la Ceptura (n.r. - george Fronescu) accidentat destul de grav, la coloana vertebrală, în meciul de sâmbătă. Am făcut rost de numărul său de teleon şi îl voi suna în cursul acestei zile pentru a-mi exprima regretul pentru acccidentarea suferită. Dincolo e orice rzeultat, îmi doresc ca astfel de accidentări să nu mai aibă loc în vreun meci al echipei noastre!", ne-a declarat Ion Burchi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu