sâmbătă, 31 august 2013

"Liga lu' Lică". FC Băneşti - CSO Plopeni 3-1

După un început de campionat destul de ezitant, formaţia din Băneşti a întâlnit în această dimineaţă, pe propriul teren, formaţia CSO Plopeni, una dintre "nucile tari" ale acestui campionat. Chiar dacă nu l-au avut pe portarul titular între buturi, eliminat etapa precedentă, băneştenii au început bine, au jucat frumos şi chiar dacă au fost conduşi la pauză, au avut puterea să întoarcă rezultatul şi să se impună de o manieră mult mai clară decât o arată acest scor. După pauză, Bica (foto) a fost cel care a marcat primul gol al băneştenilor, după care Florin Cristache şi coechiperii săi s-au dezlănţuit înscriind de încă două ori, prin Filote şi Hromei şi ratând alte câteva ocazii foarte bune.
Antrenorul Ion Burchi i-a trimis în teren pe: Veselu - Cristache, Popa, Gânju, Olteanu - Albu, Iancu, Budileanu, Bica - A. Ştefan, Filote. Au mia jucat. Hromei, Bej, Chivu, Dârstaru.
"Chiar dacă am fost conduşi al pauză, am câştigat mult mai uşor decât ne aşteptam. Am avut încredere în noi, am avut atitudine, îi felicit pe jucători şi treptat-treptat, iată că începem să jucăm acel fotbal pe care mi-l doresc eu", ne-a declarat imediat după finalul jocului antrenorul Ion Burchi.

Un comentariu: