marți, 20 august 2013

Mulţumim mult, Cristi!

M-am distrat copios în această seară... Cam pe durata unei reprize de fotbal m-am amuzat teribil privind mingi ridicate la fileu, elogii la uşa din dos, amestecate cu un limbaj de lemn, agramat şi cu multe inepţii. A fost emisiunea lui Cristian Anghelescu, "Pasul la ofsaid". Nu ştiu câţi s-au mai uitat la emisiune, dar cu toţii ne-am distrat de minune! Mulţumim mult, Cristi!
Emisiunea a început apoteotic, moderatorul afirmând că
la recentele alegeri de la AJF Prahova, noul preşedinte a fost ales într-o "manieră entuziasmantă". Apoi, a vorbit despre "paşi verticali", semn evident că şi moderatorul simte uneori nevoia să se urce pe pereţi când vorbeşte despre AJF-ul prahovean păstorit de "Don Lică". Am aflat că "cel mai major" obiectiv al lui "Don Lică" este... nici nu contează care... orircum nu se va face! S-a vorbit mult şi despre Conpet, deşi se anunţase că invitat este preşedintele AJF Prahova...
În fine, ne-am distrat copios şi o asemenea distracţie nu merita stricată cu întrebări privind legalitatea desfăşurării recentei Adună(tu)ri Generale! O singură dată l-a "înţepat" moderatorul pe invitatul său. Pentru că la multe lucruri din cele pe care le are de făcut nou-alesul şef din Pielari, acesta a răspuns cu "studierea problemei", moderatorul a replicat - probabil singura replică cu  un IQ demn de un moderator, nu de un abonat la uşa cu elogii din dos - că "sunt cam multe lucruri de studiat". A uitat să adauge pe această listă şi problema Statutului AJF Prahova, încă neelucidată! Dar cui îi pasă, atâta vreme cât (re)alegerea a fost "entuziasmantă", iar telespectatorii - sper că am folosit corect termenul la plural şi nu m-am bucurat singur de asemenea comicărie - s-au distrat pe cinste! Mulţumim mult, Cristi!

4 comentarii:

  1. Ai idee cand e in reluare, sa ma distrez si eu? Imi inchipui ca a fost savuros show-ul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu... Dar daca afli, te rog sa imi spui si mie sa mai vad o data comicaria!

      Ștergere
  2. Pai acest lingau Cristi Anghelescu se vinde pe un suc si un corn la fel ca Mihai Dima marele ziarist care mai nou este sfatuitor la Fortuna,Csm si mai ales este omul de casa al lui don Lica.....,ca nu degeaba la plimbat Lica in Bulgaria.Dar din pacate sunt uni patroni sau finantatori care chiar sunt prostiti de asemenea specimene ca Cristi si Dima.

    Mie scarba de fotbalul din Prahova,care din cauza unor nemernici si lingai ca cei mentionati mai sus si nu numai se afla in aceasta situatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.youtube.com/watch?v=AMNdN4Jmf5Q ...uite aici emisiunea, pacat de campionatul asta judetean in care sunt prezenti multi fotbalisti buni si are un nivel ridicat fata de alte judete. Dar mafia strica farmecul competitiei (arbitraje, cumetrii, cunostinte)..pacat! Vizionare placut! :D

    RăspundețiȘtergere