vineri, 10 aprilie 2015

"Liga lu' Lică". Găzarul Surani - FC Băneşti 1-4

Meciul de la Bălţeşti din această după-amiază, dintre Găzarul Surani şi FC Băneşti, a început oarecum surprinzător, gazdele fiind cele care au deschis scorul. Băneştenii au reuşit să egaleze înainte de pauză, iar după ce a preluat conducerea a fost evidentă destinaţia finală a celor trei puncte puse astăzi în joc. Pentru băneşteni au marcat prin "dubla" fostului jucător de la Unirea Câmpina, Dobrinoiu (foto), alături de care s-au mai consemnat reuşliele lui Negreanu şi Iancu.
Antrenorul Ion Burchi a trimis în teren următorul "11": Stroescu - Albu, Gânju, G. Radu, Dobrinoiu - Burloiu, Iancu, Budileanu, Băcioiu - Roşu, Negreanu. Au mai jucat: Ţigănuş, Creţu, Turcu, Nichifor.
La finalul partidei, antrenorul Ion Burchi a declarat: "Am atras atenţia înaintea meciului că nu trebuie să tratăm uşor adversarul de astăzi. Eu cred că ne-am demonstrat superioritatea la toate capitolele atunci când am fost concentraţi, când ne-am văzut de joc, iar după 2-1 nu am mai avut nici o emoţie. Ne aşteaptă, însă, o serie de meciuri grele, ci echipe aflate înaintea noastră în clasament, şi sper să reuşim să continuăm seria rezultatelor pozitive".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu