marți, 21 aprilie 2015

Biziniche despre Rainea

Rainea la Italia - Anglia, CE din 1980
"Fiind plecat în ultima perioadă din ţară, vreau să-mi exprim marele regret că nu am putut să-l conduc pe ultimul drum, alături de multlţi prieteni şi colegi de generaţie, pe cel mai mare arbitru român al tuturor timpurilor - NICOLAE RAINEA.
Am avut marele noroc să trăiesc numeroase momente din cariera mea alături de acest mare OM.
Observator de o factură deosebită, spunea: "Eu sunt prietenul arbitrilor, nu am venit să le vânez greşelile, ci doar să îi ajut" .
Pentru cine nu ştie, NICOLAE RAINEA (1974, 1978, 1982), alături de ungurul Karoly Palotai (1974, 1978, 1982) şi francezul Joel Quiniou (1986, 1990, 1994) sunt singurii arbitri din lume participanţi la trei Cupe Mondiale consecutive.
La Dallas Cup  XVII - International Youth Soccer Tournament - în 1996, un fost mare arbitru uruguaian, Ernesto Filippi, aflând că sunt din România, mi-a transmis în mod expres cele mai calde urări pentru prietenul său NICOLAE  RAINEA. Cred  ca asta spune foarte  multe.
DUMNEZEU SĂ-L ODIHNEASCĂ ÎN PACE!"
Gheorghe Biziniche

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu