sâmbătă, 31 octombrie 2015

"Liga lu' Lică". FC Băneşti - CS Cornu 1-1

Meci tensionat, încins, mai ales pe final, în această dimineaţă,la Băneşti, acolo unde s-au întâlnit două echipe cu puternice rivalităţi locale, FC Băneşti şi CS Cornu. Băneştenii au fost cei care au deschis scorul, prin Budileanu (foto), pentru că oaspeţii să obţină un punct în ultimele secvenţe ale partidei, prin golul reuşit de Gavrilă.
FC Băneşti: Stroescu - Dârstaru, Gânju, Apostol, Coman, Ţigănuş, Budileanu, Negreanu, Roşu, Nichifor, Iorga. Au mai jucat: G. Radu, Crăciun, Burlacu, Hromei. Antrenor: Ion Burchi.
CS Cornu: Mihalcea - Pârvan, O. Gheorghe, Mustafa, Zamfir, Dragnea, Oae, Codreanu, Kaiode, Gh. Iosif, Şovăială. Au mai jucat: Gavrilă, Valică, Jinga, Sintulescu. Antrenor: Mihai Dinu.
Partida a fost arbitrată de Ionuţ Neagu (Poienarii Apostoli).
Declaraţii după joc:
Ion Burchi, antrenor FC Băneşti: Până la urmă cred că a fost un rezultat echitabil. Noi am dominat prima repriză, atunci când am şi deschis scorul, ei au avut un joc mai bun în repriza secundă, dar fără a avea totuşi mari ocazii de gol. Noi am făcut şi un pas în spate, încercând să menţinem rezultatul, iar pe final, la o fază fixă, am fost egalaţi. Trebuie să mergem mai departe şi să recuperăm chiar de etapa viitoare punctele pierdute pe teren propriu astăzi".
Mihai Dinu, antrenor CS Cornu: "Am întâlnit o echipă bună şi ne bucurăm că am avut un adversar puternic. Chiar dacă nu am făcut cel mai bun meci al nostru, totuşi, punctul obţinut pe final cred că este unul meritat. Totuşi, plătim scump acest punct - Zamfir a ieşit accidentat la începutul reprizei secunde şi nu ştim în acest moment cât de lungă va fi indisponibilitatea sa, Pârvan a fost eliminat, lui Şovăială i s-a oprit legitimaţia după meci. Şi eu am fost eliminat de arbitru, cu toate că nu am înjurat, ci doar mi-am spus părerea faţă de o fază de joc, pe care eu am văzut-o altfel decât arbitrul. Chiar nu avem dreptul la o părere trăind în acest fenomen?! Dar, acum nu mai contează acest lucru. Important este să continuăm lupta noastră, să ne pregătim bine săptămâna care vine şi să realizăm etapa viitoare o nouă victorie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu