luni, 24 iunie 2013

ACSM Câmpina și-a stabilit bugetul și așteaptă sfârșitul săptămânii pentru clarificări pe banca tehnică și în lot

Este o săptămână liniștită pentru ACSM Câmpina, dar numai la suprafață, pentru că jucătorii și antrenorii au termen până la finalul acestei săptămâni să-și clarifice poziția. S-a stabilit bugetul, unul care nu este pe măsura promisiunilor inițiale și care va însemna că ACSM nu va ataca promovarea în noul sezon.
Adrian Nistoroiu (foto): ”Am achitat toate drepturile salariale jucătorilor și prima pentru câștigarea meciului de baraj. În privința antrenorului, i-am făcut o ofertă și acum așteptăm un răspuns. În privința jucătorilor, le-am spus că oricine are oferte poate pleca fără nici o pretenție din partea noastră. Atât antrenorului, cât și jucătorilor le-am stabilit ca termen sfârșitul acestei săptămâni pentru clarificarea poziției lor, dacă rămân sau nu. Eu recunosc că financiar nu ne permitem un antrenor de talia lui Valentin Sinescu. De altfel, bugetul pe care îl avem conturat până acum nu este unul de top, care să ne permită să atacăm promovarea.
Bugetul pe care contăm în acest moment este de 6,5 miliarde lei vechi, bani care provin în cea mai mare parte a lor de la mine și de la Consiliul Local Câmpina, dar și de la patronului hotelului Vigo din Ploiești, 500 milioane lei vechi, el sprijinindu-ne și sezonul trecut.
Virgil Guran (foto dreapta - Guran discutând cu directorul Rafinăriei, cel cu ochelari) mi-a promis că va rezolva situația stadionului Rafinăriei, pentru a juca acolo în continaure partidele de pe teren propriu, urmând să mai căutăm o variantă pentru un teren unde să ne desfășurăm antrenamentele. Tot în aceste zile am stabilit că Dan Tănase va fi cel care se va ocupa efectiv, zi de zi, de activitatea clubului, iar după finalul acestei săptămâni când se vor clarifica lucrurile pe banca tehnică și în lot, vom vedea pe ce jucători ne putem baza în sezonul viitor, iar din 8 iulie reluăm pregătirile”.
La rândul său, antrenorul Valentin Sinescu (foto) ne-a declarat: ”Mi s-a propus să continui munca la acest club și în Liga a 3-a. Urmează să mă gândesc și până la sfârșitul acestei săptămâni să dau un răspuns. Sincer vă spun că aș continua, pentru că aici am întâlnit seriozitate, oameni de calitate și am avut o relație foarte bună cu toți cei implicați în acest club. Însă, acum, e alt nivel, sunt alte exigențe și trebuie să iau o decizie bună”.
Așadar, la sfârșitul acestei săptămâni se va ști antrenorul ACSM-ului și, în linii mari, lotul de jucători, urmând ca din 8 iulie să înceapă efectiv pregătirile în vederea noului sezon competițional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu