luni, 24 iunie 2013

Noi întrebări privind statutul lui ”Don Lică”

Am primit mai multe comentarii, după postarea răspunsului triumfalist afișat în oficina ajefistă și au apărut o serie de întrebări noi, suplimentare față de cele pe care deja i le-am adresat lui ”Don Lică”. Încerc să le rezum:
1. Ce modificări a solicitat FRF prin avizul 621 din 13 martie 2013 și cine semnează acel aviz?
2. Dacă acum Comisia Juridică a FRF a considerat că AJF Prahova a îndreptat erorile din statut, când s-au modificările, pentru că între 13 martie și ziua de astăzi nu a avut loc nici o Adunare Generală a AJF Prahova?
3. Conform Statutului FRF (articolul 45, aliniatul 4 - Statutele și regulamentele asociațiilor județene de fotbal aprobate de adunările lor generale sunt avizate de Comitetul Executiv al FRF. Modificările și/sau completările aduse acestora, fără avizul Comitetului Executiv al FRF, sunt nule de drept) era nevoie de avizul Comitetului Executiv al FRF și nu de un aviz al Comisiei Juridice a FRF. În mod normal, mâine, instanța Judecătoriei Ploiești ar trebui să nu ia în considerare avizul prezentat triumfalist în oficina ajefistă.
De asemenea, am solicitat un punct de vedere și lui Marius Zencenco, cel amintit în stilul lui ”Don Lică” în materialul de care am vorbit. ”Știam că există o anumită abordare asupra oricărei probleme din partea șefului AJF. Durerea mare e că așa cum se exprimă la adresa mea, așa se comportă și în luarea deciziilor privind fotbalul prahovean. Eu pot să-i răspund cu aceeași monedă și să-i spun că dacă supraelasticul de la echipamentul meu îi încinge pe unii, porcăriile și ilegalitățile pe care le face el să nu înceapă să-l strângă și să-l ia unii la întrebări prin alte părți. Pentru că odată ș-odată va trebui să răspundă! Dar mai important mi se pare că am vorbit cu mai mulți președinți de AJF-uri din țară și nici unul nu are asemenea probleme cu statutul. De ce doar la Prahova se întâmplă așa ceva? Ar trebui să răspundă, dar sunt convins că nu o va face, pentru că nu are ce spune... Decât tot d-astea legate de echipamentul pe care se știe că-l produc eu. Dar astfel de afirmații sunt doar o dovadă în plus o caracterului său!”

3 comentarii:

  1. Cat o fi cotizat Crangasu la Stangaciu de la prostit sa se semneze acea tidula ca sa il scoata basma curata? Ce e deranjant, e faptul ca seful ajfistilor se crede istet si poate prosti pe toata lumea. Asa are el impresia ca e jmecher. Dar trebuie sa afle ca se insala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu Crângasu în frunte ...succesuri...multe. La gainarii bineanteles. Anul acesta or mai face banchet arbitrii sa mai sustraga si don Lica niste bani de la AJF, ca doar s-a invatat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va dati seama oameni buni cat e de disperat Crangasu sa ramana la AJF? Daca nu va mai fi ales presedinte, de unde sa mai fure? Conpetul e pe desfiintate, daca nu o mai iesi nici la AJF va ajunge saracul un biet somer daca il scoate si amicul lui Craciunescu de la observatori.

    RăspundețiȘtergere