vineri, 16 august 2013

"Don Lică", ultima zi...

În mod normal aceasta ar trebui să fie ultima zi a mandatului lui "Don Lică" în fruntea fotbalului prahovean. Deja a fost prea mult... Deşi inclusiv astăzi unii încearcă să arate ce "stare de bine" domneşte în fotbalul prahovean amator, uitând - deliberat! - de bătăile de pe maidanele lui "Don Lică", uitând de originala "eradicare a violenţei pe stadioane" în care bătăuşi în echipament erau "aspru" sancţionaţi cu câte un avertisment sau o mustrare, uitând...
Dar, dacă astăzi va fi ultima zi a lui "Don Lică" în fruntea fotbalului prahovean, aceşti "căţei" îşi vor aduce aminte de mâine toate problemele grave cu care se confruntă fotbalul amator prahovean. Sau se vor reorienta... Că se pricep!

Nu vreau să mai reiau motivele pentru care "Don Lică" ar fi trebuit să plece... Un top 10 al acestora l-am publicat curând şi îl puteţi găsi aici. Aştept doar cu interes mintea ce de pe urmă a prahoveanului şi "Don Lică" să plece! Sau, poate FRF va face ceea ce trebuia să facă mai demult şi va da astăzi, în sfârşit, verdictul şi-l va suspenda - aşa cum ar fi normal - pe "Don Lică" pentru minimum doi ani!

4 comentarii:

  1. eu cred ca o sa ai mustrari de constiinta dupa ziua de azi,o sa-ti para rau ca ai vb urat,
    spune care este diferenta dintre LICA si '"securist"????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gresesti fundamental. spre deosebire de altii, eu scriu ceea ce gandesc, nu ceea ce ma pun (platesc) altii sa scriu! asa ca nu am de ce sa am mustrari de constiinta pt ca am scris doar ceea ce am crezut eu de cuviinta! diferenta? Lica s-a dovedit ca a furat, a falsificat si a facut o groaza de prostii! de numele lui Andrei nu se leaga nici un scandal cat a ocupat functii la AJF si CJA! sper ca am fost suficient de clar!

      Ștergere
  2. Diferenta Lica - Securist...Pe Lica il alegi tu, securistul te alege el pe tine..( raspuns pt anonim de la 08:03)

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo..ai citit articolul lui M Dima ' Fotbalul prahovean amator' din prahova sport...un fel de oda la adresa ajf-ului..ai dreptate, parca a scris la comanda..

    RăspundețiȘtergere