marți, 13 august 2013

Marius Palancianu a fost cooptat în staff-ul tehnic al ACSM-ului

Conducerea tehnică a echipei ACSM Câmpina s-a îmbogățit de la începutul acestei săptămâni cu un antrenor pentru portari. Este vorba de câmpineanul Marius Palancianu (foto), cel care în sezonul trecut a ocupat aceeași funcție la echipa câmpienană din Liga a 3-a, Unirea. ”Am discutat cu Vali Sinescu, mi s-a făcut o ofertă pe care am analizat-o câteva zile, dar de la începutul acestei săptămâni am intrat efectiv în pâine, ocupându-mă de pregătirea portarilor la ACSM. Am mai avut o altă ofertă, dar am preferat această variantă, pentru că este un alt nivel, este seriozitate și mă ocup de portari, ceea ce îmi place cel mai mult. Sper ca în noua ediție de campionat să primim cât mai puțin goluri, iar patronatul, antrenorul principal și publicul spectator să fie mulțumiți de prestația portarilor, în mod special, dar și a întregii echipe, în general”, ne-a declarat Marius Palancianu.
Debutul lui ”Pălă” în staff-ul tehnic al ACSM-ului va avea loc chiar în această după-amiază, atunci când noua sa echipă va întâlni formația din eșalonul secund CS UNiversitatea Craiova, într-un joc programat de la ora 18.00, pe stadionul ”Rafinăriei” din Câmpina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu