sâmbătă, 17 august 2013

Rezultat promiţător pentru HCM Câmpina la Breaza

Astăzi, singura echipă de handbal din municipiul Câmpina a disputat împotriva formaţiei din Breaza, CS Asagi Breaza, un meci amical. Câmpinenii au deplasat la Breaza un lot numeros format din 18 jucători. Cu Alin Nedelcu pe banca tehnică deocamdată,  HCM Câmpina a reuşit să alinieze două formaţii, una formată din juniori, iar cealaltă formată din jucătorii cu care îşi doreşte să abordeze campionatul de Divizia A.
În primul meci al zilei, Alin Nedelcu a avut la dispoziţie 10 juniori, pe care îşi doreşte să îi promoveze cât mai rapid către prima echipă. "Sunt jucători talentaţi, în care eu am mare încredere şi îmi doresc să facă pasul cât mai repede către echipa de seniori. La ora actuală ei sunt pregătiţi pentru nivelul de juniori. Sperăm ca în jumătate de an, 2-3 dintre ei să facă pasul către prima echipă", a declarat Alin Nedelcu.
Rezultatul primului meci a fost CS Asagi Breaza II - HCM Câmpina II 11-19 (5-9)
A venit şi rândul primei echipe a HCM-ului să intre în scenă.
Cu 3 juniori prinşi in lot, Alin Nedelcu a aliniat cea mai bună formaţie pe care o avea la dispoziţie. "Rezultatul a contat mai puţin pentru mine chiar dacă pentru jucătorii mei a contat foarte mult. Era normal să conteze rezultatul pentru ei, deoarece mentalitatea unui sportiv trebuie să fie una de învingător indiferent de adversar. Mi-am dorit să văd jucătorii nou veniţi, să îi testez pe anumite poziţii. Una peste alta sunt mulţumit de ceea ce am văzut, dar mai sunt multe lucruri de pus la punct şi sperăm ca până la startul campionatului să fim pregătiţi", a declarat Alin Nedelcu.
Rezultatul meciului dintre CS Asagi Breaza - HCM Câmpina 19-40 (6-14).
Sursa text şi foto: www.cshcmcampina.blogspot.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu