miercuri, 14 ianuarie 2015

Amorăriţei: "Am fost cel mai ghinionist om!"

Anul 2015 a început cum nu se poate mai prost pentru cel mai titrat arbitru câmpinean al momentului - Mihai Amorăriţei (foto). "Am fost cel mai ghinionist om! Pe 2 ianuarie, pe nişte dealuri pe la Telega am pus pentru prima dată în picioare o pereche de schiuri. Am vrut să văd cum e, după ce mai mulţi prieteni îmi povestiseră senzaţiile frumoase de pe pârtie. Cert este că mi-am rupt piciorul destul de grav, astfel încât a fost necesară o intervenţie chirugicală la Floreasca, în Bucureşti. M-au operat pe 5 ianuarie şi am o tijă în picior cu 5 şuruburi. Doctorul mi-a spus că trebuie să stau 6 săptămână fără să calc în el, după care mă operează, îmi scot unul dintre şuruburi şi d-abia atunci voi putea începe recuperarea.
Medicii mi-au mai spus că peste un an mă vor opera din nou pentru a scoate tija şi restul şuruburilor. Am avut un  ghinion incredibil!"

9 comentarii:

  1. Însănătoșire grabnica! Stiu cum e sa ai parte de un asemenea ghinion.. Cand ți-e lumea mai draga, hopa si lovitura sub centura..

    RăspundețiȘtergere
  2. Însănătoșire grabnica! Stiu cum e sa ai parte de un asemenea ghinion.. Cand ți-e lumea mai draga, hopa si lovitura sub centura..

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este viata, cu momente placute sau mai grele. Trebuie sa gasesti puterea sa treci peste asta. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate si insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa sanate Amor si sa te faci bine cat mai repede.iar pentru idiotul cu blesteme:esti jalnic omule nu inteleg cum poti sa zici asa ceva despre un asemenea om dar asa se intampla cand au acces toti idiotii la internet.Nae nu te supara dar nu ma asteptam sa publici ce scriu toti idiotii.multa sanatate Amor.ovidiu crozolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma justific in fata ta, dar cred ca sensul comentariului la care faci referire era altul; in sensul ca l-au ajuns blestemele pe Amor, nu ca respectivul cititor l-ar blestema pe arbitrul campinean!

      Ștergere
  6. amor dupa ce ca eram foarte putini pe zona campina acum te-am pierdut si pe tine o sa fie vai de noi.ce sa zic insanatosire grabnica si capul sus ca revii tu pe scena arbitrajului.tiberius

    RăspundețiȘtergere
  7. insanatosire grabnica amor.lasa ca treci tu si peste asta si o sa le arati tuturor adevarata ta valoare atat pe teren ca arbitru cat si in afara acestuia ca om ( un adevarat caracter ). cu putin noroc amor sper sa te vedem la anul la look tv si atunci sa-i vedem pe "anonimii astia "... Pana O.

    RăspundețiȘtergere