vineri, 23 ianuarie 2015

Bogdan Şandru pleacă duminică în Antalya, cu Pandurii

Detaşat cu acceptul conducerii Fortunei la prim-divizionara Pandurii Tg. Jiu, Bogdan Şandru (foto) a încheiat deja o primă parte a pregătirilor cu formaţia condusă de Edi Iordănescu. Fundaşul central care a jucat în prima parte a campionatului pentru Fortuna s-a aflat în cantonamentul de la Izvorani, acolo unde accentul s-a pus pe latura fizică. Jucătorii Pandurilor au câteva zile, urmând a a se reuni sâmbătă după-amiază la hotelul "Mirage" din Snagov, iar duminică dimineaţă vor pleca spre Antalya, pentru un al doilea stagiu de pregătire centralizată, care de această dată va cuprinde şi mai multe meciuri amicale. Întoarcerea din Antalya este prevăzută pe 9 februarie, dată după care se va lua o decizie şi în privinţa viitorului la această echipă al fundaşului Bogdan Şandru.
Despre prima parte a pregătirilor la Pandurii, Bogdan Şandru ne-a declarat: "M-am pregătit foarte bine la Izvorani, iar odată cu jocurile amicale din cantonamentul din Antalya sper să-i conving pe cei de la Pandurii că-mi merit locul la o echipă de prim eşalon. Sper să joc cât mai bine în toate partidele în care antrenorul mă va introduce pe teren, sunt conştient de şansa extraordinară pe care o am şi sper să am şansa să joc şi să mă impun".

Un comentariu:

  1. bravo sandrule!!! sper sa ramai acolo si sa joci cat mai mult acolo!!! multa bafta!!! antal

    RăspundețiȘtergere