luni, 26 mai 2014

Cristian Dumitru nu mai este antrenorul formaţiei CSC Poiana Câmpina

CSC Poiana Câmpina are un final de campionat liniştit, nefiind implicată în lupta pentru promovare şi neavând nici o emoţie în ceea ce priveşte retrogradarea. În aceste condiţii, victoriile nu s-au mai succedat aşa cum se întâmpla prin tur... În schimb, am discutat astăzi cu Cristian Dumitru (foto), fostul antrenor din prima parte a campionatului de la CSC Poiana Câmpina. "Aş vrea să se ştie - ne-a spus Cristian Dumitru - că după partida din etapa a 19-a, din 5 aprilie, o victorie 3-0, pe teren propriu, cu NG Brătăşanca, eu nu mai sunt antrenorul acestei echipe. Aşa că toate rezultatele, bune sau rele, din 5 aprilie şi până astăzi, nu sunt nici meritul, nici responsabilitatea mea. Eu am un nume de respectat, un nume pe care mi l-am construit pe terenul de joc, exclusiv prin munca mea, aşa că fără să se supere nimeni, aş vrea să se ştie că eu nu mai am nici o legătură cu această echipă!"

8 comentarii:

  1. Foarte bine,o alegere foarte buna si inspirata.va fii liniste si la campina deacum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana atunci antrenor era defapt?Credeam ca el era responsabil cu intretinerea atmosferei si amuzarea oamenilor veniti sa vada meciurile fiindca oricum majoritatea mai mult se uitau la el cum se agita din stanga in dreapta gesticuland si injurand.Tot respectul pentru dumnealui pentru cariera de fotbalist,dar ca si antrenor,cel putin in "era" CSC a lasat de dorit prin atitudine si comportament fata de adversari si fata de persoanele care incercau sa il contrazica.Tot ce facea el era sa dea exemple din "viata lui de mare fotbalist si antrenor" si sa compuna fabule...

    RăspundețiȘtergere
  3. UNDE A ANTRENAT ???LA JUNIORI SI APOI LA BANESTI CHIAR DACA A FOST DAT AFARA ANTRENA DUPA GARD, NUMAI STIAU BAIETII CUM SA SCAPE DE EL.CA SI CARACTER A LASAT DE DORIT,TOATE ECHIPELE CU CARE URMA SA JOACE IN DEPLASARE IL ASTEPTAU MAI MULT CA PE UN CIRES COPT DIN CAUZA INJURIILOR ADUSE SI FELULUI IN CARE SE COMPORTA CU ADVERSARII .SINCER IMI PARE RAU CA NU A AJUNS SI LA NOI ,IL ASTEPTA VREMURI GRELE..SI ARBITRII CE PATEAU CU EL SI NU NUMAI ARBITRII EL DEFAPT INJURAND SI APOSTROFAND SI SPECTATORII SI PROPRII JUCATORI.BINE CA NU S-A MAI DUS ...A FACUT UN BINE TUTUROR. V . D

    RăspundețiȘtergere
  4. In afara de faptul ca tot timpul te laudai ce mare fotbalist ai fost odata, ce mare lucru ai facut pentru echipa asta? Ai adus multa ura, comportament tau a lasat tot timpul de dorit, imaginea noastra a fost afectata de caracterul tau in fata tuturor. Felicitari pentru decizia luata. Stai cat mai departe de acest sport. Nu mai este pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum pe cine au antrenor cei de la Csc.Poiana stie cineva???Multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca e cea mai inteleapta decizie din viata ta...stai departe de fenomen pentru ca esti mic!toata lumea te cunoaste datorita comportamentului tau si nu datorita 'performantelor' inexistente de altfel!la Banesti antrenai dupa gard si nu intelegeai ca era ta in antrenorat a apus inca de cand te-ai apucat!ai jignit tot ce era langa tine...jucatori proprii,adversari,arbitrii,observatori,gazde(noi provitenii) si alti oameni veniti la meciuri sau chiar pe strada!stai in banca ta ca nu ajuti cu nimic!de ce ai iesit la ziar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E si el un fel de Reghecampf de Poiana..O sa inceapa un reality-show cu el pe Trinitas.

      Ștergere