sâmbătă, 24 mai 2014

Liga a 3-a. Fortuna Poiana Câmpina - Chindia Târgovişte 2-0. Declaraţiile oficialilor Fortunei la finalul partidei

Preşedintele Virgil Munteanu şi antrenorul Florin Stăncioiu au participat din partea clubului Fortuna la prima conferinţă de presă organizată la finalul unei partide pe stadionul "Fortuna" din Poiana Câmpina.
După această importantă victorie, oficialii Fortunei au declarat:
Virgil Munteanu, preşedinte Fortuna: "A fost un meci greu, am întâlnit o echipă redutabilă, dar băieţii au reuşit să se mobilizeze şi am obţinut o victorie extrem de importantă, vitală pentru continuarea luptei pentru promovare. Cred că elementele care ne-au adus victoria au fost faptul că suntem un grup unit, meritul aici fiind al antrenorului Stăncioiu, dar şi determinarea jucătorilor, pentru că am intrat la pauză în vestiar şi i-am văzut pe băieţi foarte determinaţi".
Florin Stăncioiu, antrenor Fortuna: "Mă aşteptam la un joc greu, dar ştiam şi am spus în repetate rânduri că avem echipă mai bună şi vom învinge. Faptul că am câştigat de două ori în faţa acestei echipe în play-off, cred că spune multe despre valoarea echipei noastre. Cred că diferenţa s-a făcut în compartimentul ofensiv, acolo unde noi îi avem pe Chipirliu, Vali Munteanu, Antohi, Camara, care din păcate este accidentat destul de grav la genunchi şi campionatul s-a încheiat pentru el. Sunt jucători valoroşi, care au făcut diferenţa. În prima repriză am fost cam timoraţi, având unii jucători cu mai puţină experienţă competiţională, dar după deschiderea scorului, cred că nu s-a mai pus problema câştigătoarei. Cred că în momentul acesta avem 51% şanse de promovare, dar mai avem trei meciuri foarte grele, pentru că adversarele se mobilizează în faţa noastră, dar sper să ne demonstrăm valoarea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu