sâmbătă, 24 mai 2014

Liga B Prahova, Seria Vest, etapa a 26-a, rezultate

Carpaţi Sinaia - CS Brazi Popeşti 3-0
AS Mislea - CSC Poiana Câmpina 4-0
Tricolor Varniţa - Unirea Cocorăştii Colţ 0-3
AS Tufeni - AS Tinosu Predeşti 3-0, neprezentare
Cetatea Coada Izor - Petrolul Băicoi 4-5
Vulturii Proviţa de Sus - CS Valea Doftanei 3-1
Tineretul Poienarii Burchii - NG Brătăşanca 7-1
Victoria Bordeni a stat.
Clasament
1. Unirea Cocorăştii Colţ 63 puncte
2. AS Tufeni 54
3. Tricolor Varniţa 51
4. Cetatea Coada Izvor 48
5. Vulturii Proviţa de Sus 42
6. CSC Poiana Câmpina 42
7. AS Tinosu Predeşti 33
8. Petrolul Băicoi 31
9. AS Mislea 29
10. CS Brazi Popeşti 29
11. CS Valea Doftanei 25
12. Carpaţi Sinaia 23
13. Tineretul Poienarii Burchii 22
14. Victoria Bordeni 18
15. NG Brătăşanca 15

9 comentarii:

  1. lipsa de respect,am muncit mult aceasta saptamana la teren ,azi au venit multi spectatori la meci,astfel de echipe ar trebui desfiinte,dar asta e liga lui lica,rusine tinosu predesti





    plus cA NE-AM INVOIT DE LA MUNCA















    RăspundețiȘtergere
  2. AM MUNCIT MULT LA TEREN ACEASTA SAPTAMANA,AU FOST MULTI SPECTATORI ASTAZI LA MECI.DEZAMAGIRE TOTALA. RUSINE TINOSU PREDESTI.DAR ASTA LIGA LUI LICA

    RăspundețiȘtergere
  3. NICI MACAR NU AU AVUT BUNUL SIMT SA ANUNTE....NESIMTIRE TOTALA





    RăspundețiȘtergere
  4. In loc sa va bucurati ca numai e nevoie sa umblati cu magarii incepeti sa va vaitati ca v-ati invoit de la serviciu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate o sa promovati si voi in vro 10 ani in Liga A Prahova sa jucati fotbal =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ati mai si batut drumul pana la varnita in speranta ca o incurca pe Unirea.....:)))numai stiti ce sa face.ti....dar campionatul sa terminat,deci draga domnule Giani numai cheltui banii degeaba ca sa terminat.....ps:asa blat ce ati facut la brazi sunte.ti de tot rasul!:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S:Ilioiu Bogdan iti place ma unde ai ajuns sa joci:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai baieti din cate stiu domnul Giani nu citeste comentariile de-aici, dar va raspund eu ca i-l stiu pe acest om de prea mult timp. el nu este deacord cu aranjamente, blaturi sau altceva. Chiar am discutat cu dansul saptamana trecuta si mi-a spus ca respecta efortul celor de la Colt de a intra in Liga A deoarece se chinuie de vreo 4 ani. Noi ne-am infiintat de 3 ani,am promovat in primul an si ne mai trebuie multe ca sa jucam in Liga A. Asa cum am mai spus-o il cunosc destul de bine pe domnul Giani, daca vroia sa promoveze prin orice mijloace va spun eu ca eram promovati inca din Tur. Dar tot timpul ne-a spus ca el promoveaza doar valoarea jocului in teren si nu vagabonteala. Mai bine ne da noua bani pentru victorii decat sa le dea bani altora. Pe corecte vina este numai si numai a noastra, prin meciurile slabe facute cu ultimele clasate.

      Ștergere
    2. Da, imi place unde joc. Joc la o echipa unita cu doi conducatori care ne respecta si ce este cel mai important este ca aici se promoveaza valoarea si nu vagabonteala.

      Ștergere