luni, 24 noiembrie 2014

Aurelian Stamate, după jocul de la Satu Mare: "Ne pare extrem de rău că nu am reuşit să câştigăm aici"

La finalul partidei de la Satu Mare, unde Fortuna Poiana Câmpina şi-a menţinut invincibilitatea egalând în minutele de prelungiri, dar având şi un gol anulat, care i-ar fi putut aduce chiar toate cele trei puncte, antrenorul prahovenilor, Aurelian Stamate (foto), citat de satumareonline.ro, a declarat: "Cred că până la urmă rezultatul pare echitabil. La cum s-a desfășurat jocul și condițiile de disputare, e bine că am reușit să egalăm pe final, ne pare extraordinar de rău că nu am reușit să marcăm în ultimul minut de prelungire, dar acesta e fotbalul. Una peste alta, colegul meu de la echipa Olimpiei și-a pregătit bine jocul, nu ne-au dat prea multe șanse de a puncta. Au jucat ce au știut și pe ce au fost pregătiți. Îmi pare rău că noi am luat gol pe o acțiune pe care am pregătit-o și noi destul de bine și am prevăzut cum vor juca gazdele. Din nou reușim să luăm gol dintr-o minge reașezată în teren. Ne pare extrem de rău că nu am reușit să câștigăm aici".

3 comentarii:

  1. Dar cu Timisoara cum ramane???cu ramane dl jucator Munteanu legat de dk Stancioiu??? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e vorba numai despre tactica intr-un meci.. daca nu stii cum sa ajungi la jucatori si cum sa.i motivezi, degeaba.. lucrati la asta intai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana acum sufereai cand castigai un meci in 15 minute acum s a jucat tot meciul si ai facut egal. De asta te plangeai domn" antrenor etapa trecuta nu ti a convenit sa castigi in maniera aia. Ia de aici egal cum iti place tie

    RăspundețiȘtergere