duminică, 23 noiembrie 2014

Inedit! Scandalul de la meciul CS Brazi - AS Tg. Vechi Stănceşti povestit chiar de unul dintre jucătorii implicaţi

Din păcate, partida CSC Poiana Câmpina - Carpaţi Sinaia nu a fost singura din acest week-end în care au avut loc incidente reprobabile. S-a mai întâmplat şi la mecul CS Brazi - AS Tg. Vechi Stănceşti, scor final 1-3.
Ce s-a întâmplat mi-a fost relatat, cu fair-play, chiar de unul dintre jucătorii implicaţi de la formaţia gazdă:
"Buna seara! Numele meu este Alin Stoica, locuiesc in Brazi si sunt legitimat la echipa locala CS Brazi. Doresc sa explic evenimentele intamplate sambata, 22 noiembrie 2014, in cadrul meciului disputat de noi, CS Brazi, cu cei de la As Targsorul Vechi Stancesti.
In primul rand, vreau sa mentionez faptul ca nu vreau sa blamez pe nimeni, o sa fiu cat se poate de obiectiv, imi recunosc greseala facuta, regret toate cele intamplate atat eu, cat si toata echipa si staff-ul CS Brazi.
Meciul a fost condus de Lefter Cristian, asistenti Zamfir Eduard si Stanciu Florentin, observator de arbitri fiind domnul Rosala Pavel. Toate bune si frumoase, meciul a fost unul destul de frumos pana intr-un anumit punct. Nu vreau sa critic brigada de arbitri, in special pe “Cristi” (asa cum il strigau jucatorii echipei oaspete), dar maniera lui de arbitraj si modul in care a luat unele decizii mi-au lasat de dorit. La cald, am gandit ca trage cu una dintre echipe, dar nu a fost asa! Asta este nivelul arbitrajului romanesc, in special al celui prahovean! Nu sunt primul care spune acest lucru si sunt foarte sigur ca nu voi fi nici ultimul!
Sa trecem la subiect! Este vorba de minutul 55, minut in care au avut loc incidentele (nu vreau sa mai relatez faptul ca domnul Cristi a dat in prima repriza al doilea cartonas galben unui jucator al echipei gazda doar pentru simplul fapt ca a rostit denumirea organului genital barbatesc), minut in care la o intrare barbateasca la minge a unui jucator de la CS Brazi (nu a fost dictat fault de catre arbitru!), jucatorul echipei As Targsorul Vechi Stancesti a reactionat violent, lovindu-l cu picioarele pe jucatorul echipei gazda, acesta din urma reactionand la fel. O faza destul de simpla pentru un arbitru corect, impartial si cu coloana vertebrala, din punctul meu de vedere, cartonas rosu pentru ambii jucatori si ii trimiti la cabine sa isi rezolve treburile. Dar ghici! Nu a fost asa!
Domnul Cristi Lefter a ales sa ii acorde doar jucatorului gazda cartonas rosu! Am inteles, este omenesc sa gresesti, nu este nicio problema, poate asa a vazut el (desi restul au vazut altceva), dar va rog sa fiti foarte atenti, pentru ca ceea ce urmeaza este absolut incredibil!
Am fost insultat de jucatorul oaspetilor care a fost implicat in aceasta faza, deoarece l-am rugat sa fie fair-play si sa recunoasca ce s-a intamplat! Nici de data asta domnul Cristi Lefter nu a luat nicio decizie, de parca ceva i-ar fi luat auzul pentru cateva secunde. L-am intrebat de ce nu este corect, jucatorul respectiv merita macar mustrat pentru insultele pe care mi le-a adus, el a pastrat abordarea ironica avuta tot meciul, nebagandu-ma in seama.
Moment in care am rabufnit, totul are o limita pentru mine, sunt sigur ca nu am facut ce trebuie, dar cineva trebuie sa ia masuri, asa ceva nu vreau sa i sa intample nimanui. Nu am mai suportat insultele si l-am lovit cu piciorul pe jucatorul oaspete, moment in care, culmea, arbitrul partidei a avut ochi, dar si urechi! Tin sa mentionez si faptul ca jucatorul oaspete nu a reactionat in niciun fel! Ce credeti ca a decis domnul Cristi Lefter sa faca?
Luam cartonas rosu, suportam consecintele cu foarte mare parere de rau pentru tot ce am facut. Dar ce credeti? Da! Nici de data asta nu s-a intamplat asa! Am primit cartonas rosu, totul este corect pana acum! Dar, probabil in compensatie, poate s-a gandit ca a gresit la prima faza si jucatorul oaspete trebuie eliminat din prima, i-a acordat si lui cartonasul rosu, desi nu avea nicio vina, de data aceasta nu ripostase in niciun fel!
Dupa toate cele intamplate a ales sa mearga la cabine, sa opreasca meciul pentru aproximativ 15 minute si sa sune la 112, deoarece se simtea in pericol, desi in afara de niste proteste normale, nimeni nu l-a agresat in niciun fel.
Cum este posibil asa ceva? Chiar vreau un raspuns de la cei ce sunt in fruntea AJF Prahova!
Eu vreau sa imi cer scuze inca odata tuturor celor care au participat la acel eveniment neplacut, implicit jucatorilor de la As Targsorul Vechi. Desi am fost insultat si ironizat, nu trebuia sa reactionez in acest mod!
Imi dezvalui identitatea pentru ca sunt un om corect si sunt uluit de comentariile tuturor “anonimilor”! Alin Stoica, CS Brazi"
Dacă aşa ceva se întâmplă când arbitrează însuşi sceretarul-general al Comisiei Judeţene, ce pretenţii mai poţi avea la celelalte partide?! Cred că orice comentariu este de prisos!

44 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc si te felicit pentru fair play!

      Ștergere
    2. Si pentru initiativa de a avea aceasta luare de pozitie, o premiera cel putin pentru fotbalul prahovean!

      Ștergere
    3. LIKE,am fost in tribune si am vazut tot ,exact asa este !

      Ștergere
    4. Iti multumesc ca ai fost de accord sa publici articolul! Sper ca acelasi lucru sa o faca si celelalte personae la care am apelat, domnul Trestioreanu si domnul Dima de la Ziarul Prahova

      Ștergere
  2. Are dreptate domnul Alin Stoica cunosc foarte bine staff-ul echipei gazda si nu cred ca arbitrul ar fi fost agresat de antrenor sau de un jucator al echipei ! Am participat la meci vreau sa va spun ca limbajul si comportamentul echipei oaspete a fost unul de ultima speta cand in min 55-60 antrenorul echipei oaspete si echipa s-au oprit din joc antrenorul a intrat pe teren pentru a insulta jucatorii si membrii din staff-ul echipei gazde in special pe domnul Alin Stoica si antrenorul Manole Stelu ! Au fost acordate cartonase rosii prea usor si fara motiv la 3 dintre jucatorii gazdelor care au avut comportament adecvat si-au pastrat calmul in fata oaspetelor la injuraturile si alte cuvinte aduse la adresa lor dar arbitrul nu a avut aceeasi parere si a dat dreptate domnului antrenor de la echipa oaspete si impartea cartonase cum dicta domnul antrenor ! ! ! ! ! ! !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai antrenorul Manole Stelu nu este suspendat doua etape dupa meciul cu CSC Poiana Campina? Cel putin asa scrie pe site-ul AJF Prahova, la sanctiunile Comisiei de Disciplina din 19 noiembrie 2014.

      Ștergere
    2. Asta nu stiu sa va spun sigur, eu nu am fost cu CSC Poiana Campina. Probabil ca aveti dreptate...

      Ștergere
    3. Ma numesc Zibilianu Catalin si lucrez la Petrobrazi Combinat nr de tel.0751100615 special pentru Domnul Alin Stoica daca el crede ca are ceva de impartit cu mine neaparat pentru ca asa a parut in teren dupa lovirea cu piciorul in piept de 2 ori fara macar sa ai raspund la provocare si nu din cauza la cea ce crede el (frica) ci doar faptul ca ma pot abtine de la a raspunde la anumite provocari mai ales ca esti inca un copil sau cel putin asa ai dat dovada in momentul acela.Eu am tot asteptat si astept inca sa ma suni sau sa ma cauti sa iti ceri scuze pentru lovire iar in legatura cu faultul care l-ai facut in momentul dinaintea incidentului este un simplu fault de joc.Domnule Alin ai uitat sa specifici ca colegul tau care a venit rau intentionat sa imi rupa piciorul sau asa a parut atunci cant a venit in timp ce eram jos dupa faultul facut de catre tine in tusa ma calcat pur si simplu pe tibia de la piciorul stang fara sa ai fac nimic asta cum o percepi?.Asta ai vazuto sau nu? ca doar erai langa mine cand s-a intimplat.Daca aveati ce aveati cu arbitru nu trebuia sa va razbunati pe mine ca din asta se putea ajunge la mai rau decat a iesit si anume la ruperea piciorului unui coleg de fotbal ca de fapt asta suntem niste colegi de fotbal care trebuie sa ne respectam si in teren si in afara lui.

      Ștergere
    4. Pai cand am fost si l-am intrebat pe arbitrul de centru chiar inainte inceperii meciului daca domnul antrenor de la echipa gazda are voie sa stea pe banca de rezerve atat timp cat el este suspendat si ce credeti ca mi-sa raspuns?.simplu nu am primit nimic scris de la ajf in legatura cu antrenorul echipei gazda.Deci nu am de ce sa il poftesc afara dupa banca de rezerva.Am inteles si i-am dat dreptate crezandul pe cuvant ca daca a primit instiintare si m-a mintit atunci este un arbitru pro.

      Ștergere
    5. Domnul Zibilianu Catalin, in primul rand fotbalistii sunt la 21:45 pe Pro TV! Nu trebuie sa te plangi de intrari dure, nu ai fost fair-play, ai stat tot meciul cu gura pe arbitru, eu nu ma plang ca am glezna cat un pepene, asta e fotbalul. Nu am de ce sa te sun sa imi cer scuze, am spus ca imi pare rau si merg mai departe. Nu stiu ce astepti si de ce te victimizezi atat si amplifici lucrurile, nu cred ca ti-am dat "cu piciorul in piept de 2 ori". Lasand asta la o parte, ai curajul sa spui obiectiv daca meritai cartonasul rosu in prima faza, dinaintea incidentului?

      Ștergere
    6. Despre subiectul legat de suspendarea domnului Manole Stelu, vreau sa spun cate ceva. Intradevar, am observant ca a primit 2 etape de suspendare si nu avea voie sa stea pe banca. Primul vinovat pentru acest lucru este, culmea, tot arbitrul Lefter C pentru ca din cate stiu eu (sper sa nu gresesc) el trebuia sa vina cu o instiintare de la AJF pentru ambele echipe participante la meci, unde sa scrie clar suspendarile. In plus, el trebuia sa ii interzica antrenorului sa stea pe banca daca stia ca acesta este suspendat. Dar, din cate imi aduc aminte, in minutul 30, Manole Stelu a plecat de pe banca, desi nu i s-a spus lucrul asta si a stat sus!

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca deja ai o problema de comportament. Am avut dreptate esti un copil in toate privintele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nea Cataline, nici in afara terenului nu te lasi si nu imi plac spusele tale cu subinteles. Nici nu stiu de ce te bag in seama, nu cred ca suntem de acelasi rang...

      Ștergere
  5. Si la ultima faza cind ati primit golul 3 cand portarul vostru ma luat cu fulgi cu tot ce trebuia sa faca domnul arbitru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma! Tot ce a facut dupa minutul 55 a fost in compensatie! Ce a facut portarul la golul 3 a fost un fault de joc, ai ajuns primul la minge, ai dat gol, bravo tie. Acum deja le cam infloriti si nu imi place deloc. Hai ca nu stau sa fac retrospectiva etapei cu voi ca nu sunt Ion Craciunescu... Eu am zis ce am avut de zis, restul chiar nu ma intereseaza!

      Ștergere
  6. Aline, te infierbanti degeaba, noi ne omoram ca fraierii oasele in teren, pe frig, ploaie, canicula, DOAR CA NE PLACE FOTBALUL, iar altii bine mersi beneficiaza de munca noastra. Nu se merita Aline. Pe noi de la Negoiesti nea Lazar ne-a dat cu stu in fund..scuzati-mi expresia, acum am auzit ca voi si echipa de fete urmeaza sa dispareti. Ca sa stea ei linistiti, cu leafa de la primarie. despre ce vorbim. Am auzit ca dupa meci dadeati telefon primarului sa va dea o bere....de ce nu va dadea Lazar ca are 15 ''bulioane'' pe luna...la cate meciuri ale voastre l-ati vazut? Nu te mai agita Aline atat...''prostii'' ca noi i iau in barba,iar altii semneaza state de plata...aici e buba la clubul asta...nu te-ai prins pana acum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La chestiile astea nu stiu sa iti raspund! Eu am facut totul din placere, nu am avut absolut nimic de castigat si ceilalti baieti sunt sigur ca au facut la fel. Sincer nici nu ma intereseaza cine si cati bani incaseaza de la club. Si treaba cu berea e alta... Nu e vorba de bere in sine, pentru ca sunt sigur ca fiecare ar avea 2 lei, nu e asta problema, treaba e ca asa macar de formezi ca si grup unit. Parerea mea...

      Ștergere
  7. Draga Alin si draga Catalin, ...acesta este nivelul fotbalului prahovean. Mingia este doar un pretext si, de cele mai multe ori, pentru majoritatea dintre cei coborati in iarba, un picior tras adversarului este mai mult decat un gol marcat. Asta este satisfactia,- "ati uitat ce ne-ati facut la voi?",- si la foarte multe meciuri din campionatul ligilor B si C fotbalul este batjocorit de indivizi certati cu bunul simt, cu educatia, cu fair-play-ul. Au aere de vedete si isi doresc sa fie arbitrati "ca la carte", desi ei sunt niste "rupturi" de jucatori. Dintr-odata , descopera ca sunt lucizi si rusinati de ce fac pe teren, dar atunci, in clipele acelea tensionate, cand trebuie sa-si arate maturitatea si sportivitatea se dedau la tot felul de golanii. Ar vrea sa-i fluiere Rizzoli si Webb, dar ei isi rup picioarele de mama focului pe maidanele de langa cimitir, pentru ca asta le este valoarea. Si inca ceva, pentru amandoi, pentru toti cei care va numiti "fotbalisti" : cand ajungi sa lovesti adversarul cu piciorul este penibil sa aduci in discutie prestatia arbitrului, indiferent cum o fi ea. Asa cum va lamentati zilnic pe aici, v-ati "coalizat" vreodata toti jucatorii din ligile Prahova de a fi corecti cu voi insiva , de a da un exemplu de fairr play inainte de a judeca arbitrajul ? V-ati propus sa ne aratati si noua celor de pe margine cat de corecti puteti fi si cat de sportivi? 7 zile din 7 se discuta despre arbitraje, dar ar fi bine ca macar intr-o zi, sau intr-unul din sutele de mesaje de pe aici sa propuna "sa fim mai buni si sa ne aparam sansele corect". RM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te supara pe mine, dar cu tine nu o sa intru in polemici pentru ca m-am saturat de subiectul asta. Un lucru te rog: lasa-ma sa cred ca nu esti unul "de pe margine" (spectator), dupa ceea ce ai scris tind sa cred ca stai mai mult "pe iarba", fluierasule! Probabil faci parte din vreun clan, clanul arbitrilor amatori pe care ii intereseaza doar banutii primiti pentru meciurile arbitrate si care se gandesc inca de la primul fluier la minutul 90.

      Ștergere
    2. Aaaa, era sa uit! "Ruptura" vine de la semnatura ta, pe care probabil nu ai curaj sa o lasi ca un buletin, domnule RM?

      Ștergere
    3. Aline, te-am văzut jucând, îți dădeai cu stângu-n drepu' (la propriu), joci la nivel județean (amator), ce pretenții ai? Arbitraj de Liga 1?
      Am asistat ca simplu spectator la discuțiile de la această postare, da' deja se exagerează.
      Nu știu care jucător l-a faultat pe nu știu cine, X m-a înjurat, eu am sărit cu picioarele pe el. Da' arbitrii-s de vină. Jenant. Ceva de genul: "i-am rupt piciorul unui adversar dar arbitrul e de vină că nu i-a dat galben când m-a înjurat".
      Faptul că jucătorii au asemenea ieșiri nu ține de arbitru, antrenor, spectatori etc. Ține de educație, de bun simț...
      Chiar crezi că un arbitru trăiește din câteva sute de lei din baremul de arbitraj? Lei pe care-i merită cu certitudine având în vedere la câte riscuri se expune mergând să arbitreze pe toate coclaurile "vedete locale" cu aere de fotbaliști.

      Ștergere
    4. Asta e parerea ta, nu vreau sa ma autoevaluez, eu stiu cum joc mai bine decat orice si stiu ce pot. Fii barbatel si semneaza-te. Sau tot Mr. Ruptura esti?

      Ștergere
    5. Mai, mai, mai, ...Eu am vorbit frumos si am inceput mesajul meu cu "Draga Alin", in schimb tu , cand ai vazut ca sunt persoane care nu impartasesc modul tau de a privi lucrurile, atitudinea ta de "victima a arbitrilor", ai inceput sa jignesti : pe mine, desi am fost mai mult decat un anonim (mi-am dat initialele numelui meu) m-ai facut "ruptura" - n-am inteles care era legatura cu RM -, pe un altul l-ai facut "Nea Caisa", iar altcuiva i-ai spus ca este un "clovn". Asta ma indreptateste sa cred ca momentul tau de luciditate si echilibru nu a tinut prea mult si ti-ai dat in petec din nou, lovind cu piciorul, asa cum ai facut-o si pe teren, in stanga si-n dreapta, pe toti cei care au alta parere decat tine. Ba chiar ai dat cu piciorul si-n limba romana. E bine de retinut pentru tine si toate celelalte " victime" ale arbitrajului, ca fotbalul are un "judecator" pe teren si un altul in tribuna (care evalueaza prestatia arbitrului). Asa cum iti spuneam, eu sunt unul dfintre cei care au asistat de pe margine, CA SIMPLU SPECTATOR (mi-ar placea sa crezi cand iti spun asta) si m-am simtit si eu o "victima" a unui spectacol deplorabil, la al carui final nefericit ai contribuit si tu prin modul tau reprobabil de a te manifesta. Fotbalul, mai ales la nivelurile inferioare, nu poate progresa decat prin mai mult bun-simt si obiectivitate.Cand lovesti cu piciorul un adversar nu mai are rost sa aduci in discutie arbitrajul. RM

      Ștergere
    6. Pai spune-mi si mie, de curiozitate, ce inseamna RM? M-ai facut "ruptura de fotbalist" si vrei sa te respect? Niciodata! Daca vrei sa vorbim mai multe haide sa ne intalnim fata in fata, spune-mi cu adevarat cine esti si se rezolva. Stii vorba aia, pe net toti suntem mari si tari... Chiar as vrea sa avem o discutie mai ampla, iti pot raspunde la orice intrebare vrei tu!

      Ștergere
    7. Nu mai este cazul, am vazut turnura pe care a luat-o discutia cu tine, am vazut si comentariile celorlalti - unii care spun ca te cunosc mult mai bine decat mine, te-au caracterizat foarte bine. Ai crezut ca daca vei avea un puseu de sinceritate si vei "striga" primul vei fi si crezut si considerat o victima. Iar ultimul tau mesaj este mai mult decat elocvent. Bine ca nu l-ai incheiat cu "manca-ti-as". Uita-te in oglinda si da-ti doua picioare in piept si tie. Din punctul meu de vedere discutia s-a terminat aici. RM

      Ștergere
    8. E problema ta cum interpretezi ceea ce am scris eu! Eu am vrut sa spun cu totul altceva. Dar asa se intampla cand tinzi sa dai dreptate doar unei parti. Nu e asta problema, ma repet! Nu ma intereseaza ce suspendare o sa iau si nu vreau sa fiu considerat o victima, dimpotriva, mi-am recunoscut vina, mi-o asum, dar vreau ca toti ceilalti sa faca la fel. Dar ghici ce? Domnul Catalin deja a inceput sa se victimizeze si a amplificat foarte mult lucrurile. Mi-a demonstrat foarte multe prin chestia asta. Mi-a intarit parerea pe care o am eu despre oameni in general. Cat despre tine... Un "baietel"...

      Ștergere
    9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  8. Alinute tata anul trecut am pierdut si acasa la noi 1-6 si la voi la Brazi 0-1si nu v-a batut nimeni sau agresat tu daca tot esti atit de filozof de ce ai procedat asa crezi ca daca recunosti esti iertat Baiatul de la Stancesti vroia sa vrb cu tine dar esti foarte arogant Pacat nu ai ce cauta in fotbal

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa fiu iertat mai nea Caisa. Sau mai bine zis nu ma intereseaza, oricum nu o sa mai joc prea curand, am alte prioritati. De ce nu te semnezi?

      Ștergere
    2. Ce sa vorbeasca cu mine? Sa fie sanatos, daca era mai putin "copil" de cat mine (asa cum a zis), nu reactiona violent la prima faza. Asa ca, sa nu vorbeasca ciob de oala sparta!

      Ștergere
  9. Oare la Stancesti te duci sau esti miresica joci decit acasa si altii sufera prin deplasari batausule Suspendare cel putin 2ani cum se procedeaza si atunci cind ia un arbitru bataie Speram ca nea Nicu Lazar sa scape de asemenea specimene care ne fac comuna de ris RUSINE MIREASA...........!!!!!!,

    RăspundețiȘtergere
  10. D-le Alexandru Neculai am lasat nr de tel intr-un mesaj anterior putem vrb sa-mi spunsi eu punctul de vedere de ce am fost agresat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok. Te sunt maine sau daca vrei imi poti trimite un mesaj pe mail - neculai2000@yahoo.com.

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Greseli de arbitraj,pot aduce demiteri de antrenori,sau jucatori ramasi fara prime,iar unii chiar nu au alte surse de venit,in afara de fotbal!Cand greselile sunt voite din interese,e foarte urat si va spun ca sunt destule situatii de genul acesta.Sunt si situatii in care e decat eroare umana,ca nu sunt roboti,pot gresi si arbitrii.Jucatorii si-au facut un obicei din a contesta arbitrajele,fie ca au dreptate fie ca nu.Ce nu am vazut eu pe un teren de fotbal,inca,un arbitru care sa certe un jucator pentru o gafa,"chifla" sau alte "perle" fotbalistice!Cum ar fi sa certe un arbitru pe atacantul care rateaza cu poarta goala...."Pune ba latul ce dracu e executia aia de doi bani la tine??"

    RăspundețiȘtergere
  14. Aline dute la mireasa pentru fiul meu,acolo iti este locul,huliganule,faci comuna de ras! Rog AJF sa isi faca treaba,minim 1 an de suspendare sa primesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea putin ma intereseaza ce suspendare iau... am alte prioritati acum, crede-ma!

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Aline important este sa inveti din acest episod.

    RăspundețiȘtergere