vineri, 21 noiembrie 2014

Nici un conducător din fotbalul prahovean nu a auzit de demersul lui "Don Lică" pentru "JAF 2012"!

Materialul de ieri cu cea mai recentă escrocherie a lui "Don Lică" a iscat numeroase discuţii. Pentru cei care încă nu l-au văzut, îl găsiţi aici. V-am promis că voi reveni asupra subiectului, ceea ce şi fac în rândurile care urmează.
Astăzi am discutat cu foarte mulţi conducători sau doar reprezentanţi ai mai multor echipe de la toate eşaloanele din fotbalul păstorit de "Don Lică". Nimeni, dar absolut nimeni nu ştia de demersul lui "Don Lică" - via Filcea - pentru obţinerea personalităţii juridice a "JAF 2012"!
Mai mult, majoritatea celor cu care am discutat s-au arătat extrem de deranjaţi de o astfel de iniţiativă. Apoi, unii au recunoscut că trebuie să caute documentele de înscriere în actuala ediţie şi că n-ar fi miraţi să se trezească într-o zi că de fapt au semnat pentru... "JAF 2012"! Faptul că nimeni nu ştia de această "şmecherie" arată foarte clar că "Don Lică" are ceva de ascuns, aşa cum a făcut-o cel puţin în anii (deja prea mulţi) de când conduce "JAF"-ul prahovean.
Am discutat astăzi cu peste 20 de conducători sau reprezentanţi ai unor echipe. Şi m-a dezamăgit faptul că mulţi s-au ferit să îşi asume declaraţii publice în care ar fi trebuit să spună doar adevărul, dar care ar fi fost incriminatoarea la adresa sistemului gestionat (sau patronat) de "Don Lică". Pe de o parte, i-am înţeles, pentru că pârghiile prin care aceştia se pot răzbuna pe echipe sunt numeroase, dar pe de altă parte mi-a fost clar, încă o dată, că teama este mare, frica domneşte, iar un astfel de sistem nu poate aduce niciodată progres sau măcar ceva bun...
Printre conducătorii cu care am discutat sunt şi unii apropiaţi de-ai lui "Don Lică". Unii au încercat să-mi explice sau să mă convingă că nu este decât aprobarea în instanţă a statului din decembrie 2012. Nu ţine o astfel de explicaţie! Şi am să explic de ce. Dacă ar fi fost aşa ceva, trebuia încadrat dosarul la "modificare acte constitutive" şi nu la "acordare personalitate juridică"! "O fi greşit judecătorul, care a preluat cazul...", mi s-a spus. Bun, dar mai există şi alte semne de întrebare: De ce acum? "Cică acum s-ar fi primit avizul de la Comitetul Executiv al FRF!" Total eronat! Avizul respectiv datează 1 februarie 2014. Ca să nu mai reamintesc o altă ilegalitate crasă comisă de "Don Lică" şi supervizată din punct de vedere legal de Filcea: după Adunarea Generală din decembrie 2012, pentru a ratifica statutul, FRF a solicitat nişte modificări, pe care "Don Lică" le-a transmis în foarte scurt timp, fără să existe vreo Adunare Generală, singurul organism abilitat să aducă modificări statutului! Dar, ce mai contează...?! O altă întrebare este dacă s-a aşteptat primirea avizului de la FRF, de ce a fost nevoie să tzreacă mai bine de şapte luni pentru deschiderea acestui nou dosar? Adică, Filcea a avut nevoie de mai bine de jumătate de an să redacteze o cerere?! N-are cum, că e prea competent... Apoi, întrebarea esenţială: de ce apare în coada denumirii asociaţiei şi 2012? "O fi fost o greşeală!"
Cel care a redactat cererea a greşit, judecătorul care a încadrat-o a greşit, toţi au greşit, numai "Don Lică" e imaculat ca... spuma mării! Nu ţine! Sau, scuzaţi, ţine numai la fraieri!
Iar întrebarea de final, care se repetă în toate cazurile legate de "Don Lică": de ce trebuie să existe mereu o şmecherie, ceva întortocheat şi de ce nu poate face şi omul acesta un lucru clar, simplu şi care să nu trezească nici o suspiciune?

4 comentarii:

  1. Lica si nea Titi ne tin doar cu abureala, toate mereu sunt pe viteza, doar trebuie sa dam mereu bani (aproape niciodata nu primim chitante pentru acesti bani) si niciodata nu suntem intrebati de nimic! E adevarat, intr-un fel ne meritam soarta...
    Un delegat

    RăspundețiȘtergere
  2. O mare parte din vina pentru ca s-a ajuns la o astfel situatie o poarta conducatorii de cluburi, majoritatea fiind ''varza la capitolul cunostinte juridice...s-au lasat exclusiv pe mana lui Filcea, fiind manevrati ca marionelele de la Teatrul de papusi

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "delegatul" cu prima postare de aici : vorbeste de banii dati la AJF (cu si fara chitanta), dar l-as intreba daca plateste si baremurile de arbitraj la timp. Si eu sunt delegat, dar nu-mi convine sa fiu bagat in aceeasi oala cu cei rau-platnici si sa ni se bata obrazul. Am convenit un mod de lucru si e bine ca toti sa-l respecte. Abia apoi ar fi de inteles comentariile de acest gen.

    RăspundețiȘtergere