marți, 21 mai 2013

Când o literă schimbă totul...

Din capul locului, trebuie să spun că nu sunt un mare fan al cumpărăturilor online. Nu am vândut niciodată nimic pe un astfel de site, dar am căutat de mai multe ori să cumpăr câte ceva, în primul rând echipament sportiv. Am intrat pe mai multe site-uri de anunţuri gratuite, anunţuri gratuite locale, mică publicitate
sau chiar magazine online. Şi la un moment dat am găsit un tricou care îmi plăcea. Caut mărimile disponibile... Avea XL, aceea fiind la vremea respectivă măsura mea... Comand produsul şi aştept cu nerăbdare să primesc produsul. După câteva zile, apare coletul. Bucuros, semnez de primire, îl desfac şi... surpriză! În locul unui tricou de mărimea XL, am găsit un tricou mititel, extrem de mic, pe care scria mărimea XS! E drept, e doar o literă diferenţă, dar de la S la L înseamnă atât de mult... Pun mâna pe telefon şi sun la site-ul respectiv. O voce extrem de calmă, de-a dreptul candidă, după ce îmi cere o mulţime de date, îmi confirmă comanda, precum şi expedierea produsului comandat. "Bine, dar nu aceasta era problema!" Şi a fost momentul în care mi s-a răspuns cu multă candoare că nu mai aveau mărimea pe care o comandasem şi mi-au trimis o altă mărime! Incredibil!!! În cele din urmă, au acceptat ci aceeaşi calmitate să le returnez produsul, dar această primă experienţă m-a ţinut departe mult timp de orice alt site de acelaşi gen.
Acum, este adevărată, că acest lucru se întâmpla cu în urmă cu destul de mult timp, când încă nici măcar nu auzisem de BizCaf.ro, un site de anunţuri locale gratuite mult mai bine pus la punct.

Un comentariu:

  1. HI! HI ! HI!
    Acum cred ca XL e mica,asa ,ca si marime!
    Emil.
    P.S. Nu cred ca tocmai eu ar trebui sa vorbesc...

    RăspundețiȘtergere