marți, 21 mai 2013

Un desert după care îţi lingi degetele... La propriu!

Blogalinitiative şi Beko au lansat o provocare "Ce mai găteşte/pofteşte bloggerul". Cum la partea cu gătitul, singura mea contribuţie este... să mănânc "produsul finit", am ales varianta cu ce mai pofteşte bloggerul... În ciuda faptului că aici este un blog de sport
şi poate ar fi fost indicat să prezint o reţetă mai... sportivă, trebuie să recunosc că mai apropiate sufletului meu sunt prăjiturile. Motiv pentru care am ales ca exemplificare prăjitura Snickers, inspirată după numele celebrului baton de ciocolată.
Nu îmi voi asuma merite privind reţeta propriu-zisă, detalii despre ingrediente, mod de preparare şi toate celelalte (inclusiv fotografii) putând fi găsite aici. Ceea ce pot să vă spun eu este că la final, această prăjitură arată astfel:
(Sursa foto - www.bucataras.ro)
Poate nu arată extraordinar de atrăgător, dar pot să vă asigur că te lingi pe degete - la propriu! - după o astfel de prăjitură!
Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu