sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Liga a 2-a. Fortuna Poiana Câmpina - FC Bihor 2-0. Declaraţiile antrenorilor

Călin Cheregi (FC Bihor): "Nu am venit să ne baricadăm"
"În primul rând, vreau să felicit echipa gazdă pentru victorie şi pentru spiritul de fair-play în care s-a desfăşurat partida.
În ceea ce ne priveşte, practic, am început jocul de la 0-2, în urma unor greşeli mari în defensivă, dar sperăm ca în meciurile următoare să apară şi rezultatele pozitive. Nu am venit aici pentru a ne baricada, am încercat să jucăm deschis, poate chiar să ne surprindem adversarul, dar am făcut cele două greşeli foarte mari în defensivă şi nu am mai avut puterea să întoarcem jocul. Oricum, îi felicit pe jucătorii mei pentru prestaţia ceva mai bună din repriza a doua, atunci când ne-am apropiat de ceea ce aş vreau eu să jucăm".
Aurelian Stamate (Fortuna): "Nu am jucat decât primul sfert de oră"
"Nu am jucat decât primul sfert de oră, apoi... nimic. Nu zic să mai fi marcat, dar măcar să fi făcut spectacol şi să fi văzut atitudine... Din păcate, atâtea mofturi adunate la un loc, nu am mai văzut... Încerc să le explic unora dintre jucători că dacă te mulţumeşti cu o astfel de atitudine, înseamnă că nu vrei să progresezi şi nu vrei să joci la un nivel superior, dar degeaba..."

3 comentarii:

  1. daca intervine automulțumirea, jucătorii vor avea mari surprize pe viitor! Ar fi păcat de munca depusă până acum. Să dai cu piciorul la locul doi pentru ”mofturi” asta-i aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba!! Fara "mofturile" astea erai inapoi prin campionatul de juniori.. mai usor cu observatiile ca la astea oricine e bun..

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate abia la meciul asta s-a vazut caracterul baietilor.S-au umflat in pene ca acum au un antrenor capabil care le-a dat tactic solutiile la problemele lor in teren si dupa 15 min si-au pierdut interesul ca-i pusesera p-aia-n cur. Si Cioinac ia-ti-o acum ca din zmeu ai devenit invizibil si echipa castiga fara probleme.E valabil si pentru VM ul care se crede artist cu scarite improvizate.Bravo Antohi,te-ai ridicat mult sper si in ceilalti sa vada ca drumul spre Liga 1 devine din ce in ce mai liber.V-a ajutat si Dzeu cu egalurile lui Poli si Resita

    RăspundețiȘtergere