miercuri, 8 ianuarie 2014

Eduard Bica nu a mai venit la reunirea CSM-ului

Anunţat ca fiind unul dintre transferurile certe ale acestei ierni, trecerea lui Eduard Bica (foto) de la FC Băneşti la CSM Câmpina nu a mai avut loc, jucătorul nefiind prezent la reunirea lotului formaţiei CSM Câmpina, de la Ploieşti, din această dimineaţă. În ciuda relaţiilor bune existente între conducerile celor două cluburi, în acest caz încă nu s-a ajuns la un acord, astfel că - deocamdată, cel puţin - Bica va evolua tot sub comanda lui Ion Burchi în tricoul formaţiei din Băneşti.
De altfel, tehnicianul băneştenilor mi-a declarat: "Din punctul meu de vedere nu se pune problema ca Bica să plece. El este sub contract cu noi până în 2017 şi eu îmi doresc să rămână la echipă. De altfel, în opinia mea, nici un jucător nu ar trebui să plece de la noi în această iarnă, poate chiar ar trebui să mai aducem câţiva. Şi mă gândesc la
Burlacu, care a fost împrumutat la Proviţa de Sus, la Pană, care a jucat la Intersport Filopeşti, la Ghidia, sper în revenirea lui Andi Ştefan, care şi-a continuat recuperarea şi va trebui să ne orientăm şi spre un portar, în condiţiile în care Lepădatu şi-a găsit un loc de muncă bun pe la Bacău şi probabil că-i va fi greu să mai fie alături de noi. Noi vrem să păstrăm relaţiile bune cu clubul din Câmpina, avem jucători împrumutaţi de la ei, dar trebuie să discutăm şi să vedem ce e mai bine pentru cluburi, pentru jucător şi să vedem şi ce obiectiv vom avea noi. Până atunci, repet, din punctul meu de vedere, Bica va continua la Băneşti".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu