miercuri, 8 ianuarie 2014

Vişan se retrage din activitatea competiţională!

Pe contul său de facebook, vârful de atac al formaţiei Fortuna Poiana Câmpina, Marius Vişan, şi-a anunţat retragerea din activitatea competiţională.
A postat această fotografie, de la meciul din 30 noiembrie anul trecut, victoria cu 1-0 în faţa fostei sale formaţii, CSM Câmpina, precizând: "ultimul meci al Fortunei... pentru mine"!
L-am contactat pe Marius Vişan (foto stânga), care a confirmat: "Da, am decis că este momentul să mă opresc... Este dorinţa mea, cel puţin în ceea ce priveşte Fortuna. Sunt alţi jucători tineri care trebuie să joace. În prima parte a campionatului, eu am fost o soluţie de avarie, ca să zic aşa... O să rămân antrenor la grupele de juniori ale Fortunei şi îmi doresc să fac treabă bună acolo. Despre jucat fotbal, o voi mai face doar... de plăcere, pentru a mai face mişcare. Încă nu am comunicat decizia mea conducerii clubului, dar ei ştiu dorinţa mea şi nu este o surpriză pentru nimeni din acest club".
În prima parte a acestui campionat, Marius Vişan a jucat 14 meciuri, în 13 dintre acestea fiind titular. De asemenea, a înscris 9 goluri, fiind al doilea în clasamentul golgheterilor formaţiei Fortuna, după Antohi.
Aşa cum a spus, Marius Vişan va continua să rămână antrenor al uneia dintre grupele de juniori ale clubului Fortuna, care activează în campionatul judeţean, o altă grupare fiind condusă de "secundul" Costin Plăvache.

Un comentariu: