joi, 16 ianuarie 2014

Kamikaze revine în prim-planul sportului câmpinean

La demisolul Casei Tineretului s-a redeschis sala de sport a clubului Kamikaze, club condus de Florian Postolache (foto). Poate mai puţină lume ştie dar Florian Postolache este unul dintre primii maeştrii ai artelor marţiale din Câmpina şi chiar membru fondator al Federaţiei Române de Arte Marţiale, în ianuarie 1990. "Am început sportul în anul 1977 şi după ce am trecut pe la fotbal, din anul 1983 am descoperit artele marţiale, pe care le practic fără întrerupere de mai bine de 30 de ani. Am participat la numeroase competiţii, dar din punctul meud e vedere nu gloria efemeră a unei medalii trebuie să fie esenţa acestui sport, ci educaţia pe care ne-o oferă, fiind un adevărat mod de viaţă. Acesta consider că este adevăratul spirit al artelor marţiale. În ianuarie 1990 am fost membru fondator al Federaţiei Române de Arte Marţiale, între timp împărţită în vreo 6 federaţii. Mi-am desfăşurat activitatea sportivă în cadrul Fundaţiei Shotokan Karate Do Aiko Club, iar din anul 2000, am înfiinţat clubul sportiv Kamikaze.
Nu sunt afiliat la nici o federaţie, pentru că nu participăm la concursuri, aşa cum am mai spus, esenţa artelor marţiale în opinia mea fiind aceea de a educa şi de a crea un adevărat mod de viaţă".
De ceva vreme, din propriul buzunar, Florian Postolache amenajează sala de sport de la demisolul Casei Tineretului, aoclo unde orice persoană interesată poate veni să facă mişcare, gimnastică de întreţinere. "Aici nu facem fitness, ci gimnastică de întreţinere, exerciţii care completate cu o dietă adecvată vă garantează slăbirea. Orice persoană doreşte să facă mişcare, mă poate contacta la numărul de telefon 0721.233.998. Avem aparatură performantă, iar eu ştiu o mulţime de exerciţii fizice care vă pot menţine într-o formă fizică de invidiat", ne-a mai precizat Florian Postolache.
Un perete al sălii de la Casa Tineretului pare un mic muzeu - trofee, medalii, plachete, cupe, multe fotografii cu autograf şi certificate care atestă calificările sportive ale lui Florian Postolache. "Am avut prilejul - ne-a spus acesta - de a participa la stagii de pregătire în România sau în străinătate cu mari maeştii ai artelor marţiale din lume. Pe unii chiar am avut bucuria să-i găzduiesc la mine acasă şi de la fiecare sper că am învăţat câte ceva. De la cei mai mulţi dintre aceştia am autografe, care - cel puţin pentru mine - sunt extrem de valoroase".

2 comentarii:

  1. Bravo lui!.felicitari!.

    Trebuia sa se intample asta .Sportul karate a luat-o razna.Medalii peste medali,titluri peste titluri de campioni,participarea numai la campionate mondiale si europene.titluri de maestrii ai sportului, totul pentru o farama de bani.pana cand merge aceasta inselatorie grava, a artelor martiale din aceasta tara.Publicul ,opinia publica ,persoanele acestei tari inca nu cunosc adevarata valoare a artelor martiale , a caii karate-do , a dezvoltarii plenare, a personalitatii fiecarui individ, tehnica de karate nu are nici o valoare daca nu se cultiva aceste lucruri,perfectionarea continua a caracterului si modestiei.
    Florian Postolache este unul din pionierii artelor martiale din tara nu doar din Campina,fiind membru fondator ai Federatiei Romane de Arte Martiale.toti practicanti de dupa 1990 au trecut la un moment dat prin mana lui,el este cel care a asigurat continuitatea si singurul care nu a abandonat nici un moment arta karate -do merganad numai pe cale karate-budo ca mod de viata.
    O persoana amabila , modest, fara sa vorbeasca mult,simplu, contestat tocmai ca a mers pe aceasta cale a artelor martiale pure si bineinteles ca incomoda ,prin urmare a ales ca multi alti sa se retraga si sa se antreneza impreuna cu elevii sai.
    FELICITARI INCA ODATA , PENTRU REDESCHIDERE CLUBULUI KAMIKAZE. SUCCES FLORIAN SI NU LASA MUCOSII ASTIA MEDALIATII CU AUR AI CAMPINEI , CARE PARTICIPA LA CONCURSURI DE UNII SINGURI SI IES PE LOC 2 .
    SEMNAT UN FOST PRACTICANT DE KARATE SI FOST ELEV .

    RăspundețiȘtergere
  2. AI DREPTATE IN TOT CE SPUI.ITI MULTUMESC PENTRU APRECIERI ,SE VEDE CA AI PRACTICAT KARATE CU MINE,AI INVATAT EXACT CEEA CE TE-AM INVATAT
    CU O FLOARE NU SE FACE PRIMAVARA,SA FII SANATOS TOT CE ITI DORESTI.
    TE ASTEPT LA SALA CU RESPECT SENSEI FLORIAN POSTOLACHE 4 DAN KARATE-DO

    RăspundețiȘtergere